The news is by your side.

Advertisement

چین نے سلامتی کونسل میں مسعود اظہر کے خلاف قرارداد کو ویٹو کردیا

بیجنگ : چین نے دنیا کے سب سے بڑے فورم پر پاک چین دوستی کا حق ادا کرتے ہوئے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں مسعود اظہر کو عالمی دہشت گرد قرار دینے کا مطالبہ ویٹو کردیا۔

اقوام متحدہ کی سیکیورٹی کونسل کے اجلاس میں کالعدم تنظیم جیش محمد کے سربراہ مولانا مسعود اظہر کا نام دہشت گردوں کی فہرست میں شامل ہونے کی بھارتی درخواست کو چین نے ویٹو کردیا، بھارت نے درخواست میں الزام عائد کیا تھا کہ مسعود اظہربھارتی سرزمین پر ہونے والے کئی حملوں میں ملوث ہیں۔

چین نے ثابت کردیا کہ پاک چین دوستی سمندر سے زیادہ گہری اور ہمالیہ سے زیادہ اونچی ہے، سلامتی کونسل میں بھی پاکستان کےخلاف بھارتی کوشش ناکام ہوگئی۔

چین نے دنیا کے سب سے بڑے فورم پر دوستی کا حق ادا کردیا، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں پاکستان کے خلاف پروپیگنڈا مسترد کرتے ہوئے چین نے سلامتی کونسل میں پاکستان کے خلاف قرارد ویٹو کردی، قرارداد میں مسعود اظہر کو عالمی دہشت گرد قرار دینے کا مطالبہ کیا گیا تھا، چین نے اس قرارداد کو ویٹو کرنے کا اعلان کیا۔

سال 2016: چین نے مسعود اظہرکیخلاف بھارتی درخواست ویٹو کردی

اس حوالے سے چین کی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ چین نے ہربارسلامتی کونسل میں ذمہ داری کا مظاہرہ کیا۔ چین متعلقہ پارٹیوں سے مل کرذمہ دار کردار ادا کرے گا۔ دیرپا نتائج کے لیے ذمہ دار اورسنجیدہ بات چیت کی ضرورت ہے، چین پہلے بھی تین بار اسی طرح کی کوششیں ناکام بنا چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں