The news is by your side.

Advertisement

گوادر پورٹ پر سیکیورٹی کی اہمیت کئی گنا بڑھ گئی، سربراہ بحریہ

کراچی: پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ذکا اللہ نے گوادر میں تیسری فورس پروٹیکشن بٹالین کے ہیڈ کوارٹرز اور دیگر انفرا اسٹرکچر کے تعمیراتی کام کا افتتاح کردیا، انہوں نے کہا کہ پاک چین اقتصادی راہداری کے باعث گوادر پورٹ کی سیکیورٹی کی اہمیت کئی گنا بڑھ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک بحریہ کے سربراہ ایڈ مرل محمد ذکاء اللہ نے گوادر میں تیسری فورس پروٹیکشن بٹالین کی نئی عمارت کے تعمیراتی کام کا افتتاح کردیا۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ایڈمرل ذکا اللہ کا کہنا تھا کہ پاک چین اقتصادی راہداری سے منسلک منصوبوں کا استحکام اور ان سے حاصل ہونے والے فوائد اس عظیم منصوبے کے بحری جزو کی سیکیورٹی سے ہی وا بستہ ہیں لہذا میری ٹائم سیکیورٹی کو یقینی بنانا پاک بحریہ کی اہم ذمہ داری ہے۔

 انہوں نے کہا کہ پاکستان نیوی اس چیلنج سے عہدہ برآ ہونے کے لیے پوری طرح تیار ہے، پاک بحریہ مغربی ساحل پر قائم بحری اثاثوں اور تنصیبات کے ساتھ ساتھ سی پیک کے بحری جزو کو بھی بھر پور سیکیورٹی فراہم کرتی رہے گی۔

پاک بحریہ کے سربراہ نے بتایا کہ تیسری فورس پروٹیکشن بٹالین پاک میرینز کے قیام کا مقصد گوادر پورٹ کے ساتھ ساتھ گوادر شہر اور ساحلی علاقوں میں قائم حساس تنصیبات سمیت خشکی پر قائم بحری تنصیبات کو تحفظ فراہم کرنا ہے۔

نیول چیف نے اورماڑہ  اور گوادر میں قائم پاک بحریہ کے یونٹس اور تنصیبات کا دورہ بھی کیا اور وہاں تعینات پاک بحریہ کے افسروں اور جوانوں سے ملاقات کی اور پاکستان کی بحری سرحدوں کے دفاع کے حوالے سے ان کے بلند حوصلے اور لگن کو سراہا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں