site
stats
اہم ترین

پی ٹی آئی کے رکن سندھ اسمبلی حفیظ الدین پاک سرزمین پارٹی میں شامل

کراچی : پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نے تحریک انصاف کی پہلی وکٹ گرالی، پی ٹی آئی کے رکن سندھ اسمبلی حفیظ الدین نے پاک سر زمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرلی۔

، تفصیلات کے مطابق کراچی کے باغ جناح میں پاک سر زمین پارٹی کی پریس کانفرنس کا انعقاد کیا گیا، جس میں پاکستان تحریک انصاف کے پی ایس تیرانوے کے رکن سندھ اسمبلی حفیظ الدین پی ٹی آئی کو خیر باد کہہ کر مصطفیٰ کمال کے قافلے میں شامل ہوگئے۔

اس موقع پر صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے مصطفیٰ کمال نے کہا کہ حفیظ الدین کو پی ایس پی میں شمولیت پر خوش آمدید کہتے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ 23 اپریل کی شام سات بجے باغ جناح میں فیملی فیسٹیول کا انعقاد کیا جائے گا، انہوں نے کراچی کے عوام سے اپیل کی کہ فیسٹیول میں شریک ہوکر کراچی کی رونقیں بحال کر نے میں اپنا کردار ادا کریں۔

پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے حفیظ الدین نے کہا کہ انہوں نے کہا کہ کراچی میں ادارے نہیں بلکہ مافیاز کام کررہی ہیں شہر کا انفرا اسٹرکچر تباہ ہوگیا، کراچی میں صفائی، پانی اور ٹرانسپورٹ کا نظام بہتر نہ ہونے سے شہری بے پناہ مشکلات کا شکار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں سمجھتاہوں کہ مصطفیٰ کمال نے شہری معاملات میں پی ایچ ڈی کر رکھی ہے ۔ان کا کہناتھا کہ کراچی میں ماس ٹرانزٹ اور تعلیم جیسے مسائل ہیں جن پر کام کرناہے ۔

انہوں نے کہا کہ کراچی اور مہاجروں کی بات کرنا کوئی جرم نہیں ہے، اس موقع پر حفیظ الدین نے پاکستان تحریک انصاف کی بنیادی رکنیت اور سندھ اسمبلی کی رکنیت سے استعفیٰ دینے کا اعلان کیا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top