The news is by your side.

Advertisement

پاکستان پہلی اننگ میں 452 رنز بناکرپویلین واپس

ابوظہبی : پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان کھیلے جارہے دوسرے ٹیسٹ کی پہلی اننگ میں پاکستانی ٹیم 452 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی یونس خان 127 ،مصباح 96 اسد شفیق 68 اور سرفراز احمد 56 رنز کے ساتھ نمایاں رہے

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان کھیلے جانے والے دورے ٹیست میچ کے دورے دن 452 رنز بنا کر شاہین اسکواڈ پویلین لوٹ گئی یونس خان کی سینچری کے باعث پہلے دن پاکستان نے چاروکٹوں کے نقصان پر 304 رنز بنالیے تھے۔

دوسرے دن کا کھیل کا آغاز پاکستان نے چار وکٹوں کے نقصان پر 304 رنز سے کیا تا ہم جلد ہی اسے نقصان اُٹھانا پڑا اور کپتان مصباح الحق اپنی سینچری مکمل کیے بغیر 96 کے اسکور پر آؤٹ ہو گئے جس کے بعد وکٹ کیپر سرفراز احمد نے ٹیم کو سہارا دیا اور 56 کے اسکور پر آؤٹ ہو گئے۔

بعد ازاں فاسٹ بولر سہیل خان نے کچھ مزاحمت دکھائی اور 26 رنز جڑنے میں کامیاب رہے یوں پاکستانی ٹیم 452 کے مجموعی اسکور پر پہنچنے میں کامیاب رہی۔

واضح رہے کہ ابوظہبی کے گراؤنڈ میں قومی ٹیم اب تک ناقابل شکست رہی ہے دوسرے ٹیسٹ کیلئے ٹیم میں تین تبدیلیاں کی گئیں۔ یونس خان کی واپسی پر بابراعظم کو جگہ چھوڑنی پڑگئی جب کہ وہاب ریاض اورمحمد عامر کوآرام کا موقع دیا گیا اور ان کی جگہ ذوالفقار بابر اور راحت علی کو شامل کیا گیا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں