یاسر شاہ ٹیسٹ کرکٹ میں نیا ریکارڈ بنانے کے قریب، صرف پانچ وکٹیں درکار -
The news is by your side.

Advertisement

یاسر شاہ ٹیسٹ کرکٹ میں نیا ریکارڈ بنانے کے قریب، صرف پانچ وکٹیں درکار

ابوظہبی : قومی ٹیم کے لیگ اسپنر یاسرشاہ ٹیسٹ کرکٹ میں نیا ریکارڈ بنانے کے قریب پہنچ گئے، ابوظہبی ٹیسٹ میں  یاسرشاہ تیز ترین200وکٹوں سے صرف پانچ شکار کی دوری پر ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ٹیسٹ کرکٹ میں پاکستانی لیگ اسپنر یاسر شاہ ایک اور سنگ میل عبور کرنے کے قریب پہنچ گئے ہیں۔ جادوگر اسپنر یاسر شاہ کو ٹیسٹ کرکٹ میں تیز ترین دو سو وکٹوں کا ریکارڈ بنانے کے لئے صرف پانچ شکار اور کرنے ہیں۔

یاسر شاہ اب تک بتیس ٹیسٹ میچوں میں ایک سو پچانوے وکٹیں حاصل کرچکے ہیں۔ نیوزی لینڈ کے خلاف کھیلے جارہے ابوظہبی ٹیسٹ میں وہ نئی تاریخ رقم کرسکتے ہیں۔

قبل ازیں تیز ترین وکٹوں کا ریکارڈ آسٹریلوی بولر گریمٹ نے بیاسی سال پہلےچھتیس ٹیسٹ میں بنایا تھا۔ دبئی ٹیسٹ میں چودہ وکٹیں لے کر یاسر شاہ ایک اور ریکارڈ کے قریب پہنچ چکے ہیں۔ دبئی ٹیسٹ میں یاسرشاہ نے کئی ریکارڈز بھی بنائے تھے۔

مزید پڑھیں: آئی سی سی ٹیسٹ پلیئرز رینکنگ، یاسر شاہ ٹاپ ٹین بولرز میں شامل

واضح رہے کہ آئی سی سی نے نئی ٹیسٹ پلیئرز رینکنگ جاری کی ہے، نیوزی لینڈ کے خلاف دبئی ٹیسٹ میچ میں14وکٹیں حاصل کرنے والے یاسر شاہ بولرز رینکنگ میں دسویں نمبر پر آگئے ہیں.

فاسٹ بولر محمد عباس کی تیسری پوزیشن برقرار ہے، پہلے نمبر پر جنوبی افریقہ کے فاسٹ بولر ربادا ہیں، انگلینڈ کے جیمز اینڈرسن دوسرے نمبر پر براجمان ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں