team ٹی ٹوئنٹی سیریزکیلئے قومی ٹیم کے کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان team-players
The news is by your side.

Advertisement

ٹی ٹوئنٹی سیریزکیلئے قومی ٹیم کے کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان

لاہور : پاکستان کرکٹ بورڈ نے سری لنکا کیخلاف سیریز کیلئے قومی ٹی ٹوئنٹی ٹیم کا اعلان کردیا، فاسٹ بولر محمد عامر کی ٹیم میں شمولیت فٹنس سے مشروط ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور سری لنکا کے درمیان26اکتوبر سے شروع ہونے والی تین میچوں پر مشتمل ٹی ٹوئنٹی سیریز کیلئے قومی ٹیم میں شامل کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کردیا گیا ہے۔

پی سی بی کے مطابق کپتان سرفراز احمد، فخرزمان، احمد شہزاد، بابراعظم، شعیب ملک، محمدحفیظ، عماد وسیم کو قومی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ  شاداب خان، محمد نواز،فہیم اشرف، حسن علی، عامر یامین، رومان رئیس، عثمان شنواری اور عمر امین بھی ٹی ٹوئنٹی ٹیم کا حصہ ہونگے جبکہ محمد عامر کی ٹیم میں شمولیت فٹنس سے مشروط ہوگی۔

یاد رہے کہ پاکستان اورسری لنکا کے درمیان سیریز کا پہلا میچ26اکتوبر اور دوسرا27اکتوبر کو ابو ظہبی میں کھیلا جائے گا، سیریز کا تیسرا اور آخری میچ لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں29اکتوبر کو کھیلا جائے گا۔

پی سی بی نے میچ کے ٹکٹوں کی تفصیلات جاری کردیں

پاکستان کرکٹ بورڈ نے میچ کیلئے ٹکٹس کی تفصیلات جاری کردیں ہیں، جس کے مطابق وی آئی پی وسیم اکرم انکلیوژر کا ٹکٹ5 ہزار روپے۔ وی آئی پی عمران خان انکلیوژر کا ٹکٹ3ہزارروپے۔

وی آئی پی فضل محمود انکلیوژر کا ٹکٹ3ہزار روپے جبکہ جاوید میانداد فرسٹ کلاس، رمیزراجہ فرسٹ کلاس، عبدالقادر اور ایچ اے کاردارفرسٹ کلاس انکلیوژر کا ٹکٹ1500روپے میں فروخت ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں