The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلیا سے ون ڈے سیریز، پاکستان کی 15 رکنی ٹیم کااعلان

لاہور: قومی سلیکشن کمیٹی نے آسٹریلیا کے خلاف پانچ ون ڈے میچز کی سیریز کے لئے پندرہ رکنی ٹیم کا اعلان کردیا۔ قومی ٹیم کی قیادت اظہر علی کریں گے۔ محمد عرفان ٹیم میں واپس آگئے جبکہ کامران اکمل تمام تر کوشش کے باوجود ٹیم میں جگہ نہ بناسکے۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی نے آسٹریلیا کے خلاف پانچ ایک روزہ میچوں کی سریز کیلئے قومی ون ڈے ٹیم کا اعلان کر دیا ہے، ون ڈے ٹیم میں موجود ہ ٹیسٹ ٹیم کے 10کھلاڑیوں کو شامل کیا گیا ہے تاہم سہیل خان اور یاسر شاہ کو ون ڈے ٹیم میں شامل نہیں کیا گیا۔

قومی سلیکشن کمیٹی نے طویل مشاورت کے بعد بھی ٹیم میں کوئی خاص تبدیلی نہیں کی۔ طویل قامت بولر محمد عرفان ٹیم میں واپس آنے میں کامیاب ہوگئے۔

ڈومیسٹک کرکٹ میں پرفامنس کے باوجود کامران اکمل ٹیم میں جگہ نہ بناسکے۔ محمد حفیظ کا بولنگ ایکشن کلئیر ہونے کے باوجود سلیکٹرز نے انہیں بھی ٹیم میں شامل نہیں کیا۔ ٹیم میں مستقل اوپنر کی کمی تا حال برقرار ہے۔ شرجیل خان کے علاوہ قومی ٹیم میں کوئی اوپنر نہیں۔

قومی ٹیم کے دیگر کھلاڑیوں میں شعیب ملک ، بابر اعظم ، عمر اکمل، محمد رضوان، اسد شفیق، محمد نواز، سرفراز احمد ،عماد وسیم، محمد عامر، راحت علی، حسن علی اور وہاب ریاض شامل ہیں۔ پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان ون ڈے سیریز کا پہلا میچ تیرہ جنوری سے برسبین میں کھیلا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں