The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے سہ ملکی ٹی ٹوینٹی سیریز جیت لی،آرمی چیف کی مبارکباد

ہرارے : پاکستان نے سہ ملکی ٹی20سیریزجیت لی، آسٹریلیا کو چھ وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا، آرمی چیف نےقومی ٹیم کو پہلی پوزیشن برقرار رکھنےپر بھی مبارکباد دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ہرارے میں کھیلے جانے والی سہ ملکی ٹی ٹوینٹی سیریز میں آسٹریلیا کو ہرا کر ٹرافی اپنے نام کرلی، آسٹریلیا نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

آسٹریلیا نے پاکستان کو جیت کیلئے184رنزکا ہدف دیا تھا، جواب میں پاکستان کا آغاز مایوس کن رہا اور پہلے ہی اوور میں دو وکٹیں گرگئیں۔ جس کے بعد فخر زمان نے پوری ذمہ داری کے ساتھ بیٹنگ کرتے ہوئے شاندار 91رنز اسکور کیے، فخرزمان نے12 چوکوں اور3چھکوں کی مدد سے91رنز بنائے۔

کپتان سرفرازاحمد نے28رنزبنائے جبکہ شعیب ملک43،آصف علی17رنز بنا کرناٹ آؤٹ رہے۔ پاکستان نے184 رنز کا ہدف آخری اوور کی دو گیندوں تک حاصل کیا، شاہینوں کی فتح کے بعد پاکستان کی ٹی20رینکنگ میں پہلی پوزیشن مزید مستحکم ہوگئی ہے۔

فخر زمان نے اس سہ ملکی سیریز میں مجموعی طور پر278رنز اسکور کیے،انہیں مین آف دی سیریز کا اعزاز دیا گیاہے جبکہ آج کے میچ میں بہترین بیٹنگ کرتے ہوئے شاندار91رنز کے باعث بہترین کھلاڑی کا اعزاز بھی انہوں نے اپنے نام کیا۔

آرمی چیف اور دیگر سیاسی رہنماؤں کی قومی ٹیم کو مبارکباد

ہرارے میں شاہینوں کی جانب سے کینگروز کو ہرانے اور سہ ملکی ٹی20سیریزجیتنے پرآرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے قومی ٹیم کو مبارکباد پیش کی ہے انہوں نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ پاکستان پرامن اورکھیل سےمحبت کرنےوالاملک ہے۔

علاوہ ازیں چیئرمین پی پی بلاول بھٹو، چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے بھی قومی کرکٹ ٹیم کو مبارکباد پیش کی ہے۔

عمران خان کا کہنا ہے کہ قومی ٹیم نے عمدہ کھیل کا مظاہرہ کیا، پوری قوم کی دعائیں اور نیک تمنائیں قومی ٹیم کے ساتھ ہیں، جیت پر کپتان سرفراز کو خصوصی مبارکباد دیتا ہوں انہوں نے ٹیم کی بہترین انداز میں قیادت کی۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ قومی ٹیم نےسہ فریقی سیریزجیت کرعوام کو بڑی خوشی دی ہے۔ چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے اپنے پیغام میں کہا کہ قومی کرکٹ ٹیم نےبہترین کھیل پیش کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں