site
stats
کھیل

آئرلینڈ اورانگلینڈ کے خلاف قومی ون ڈے کرکٹ ٹیم کا اعلان

 لاہور : آئرلینڈ اورانگلینڈ کے خلاف ون ڈے ٹیم کا اعلان کردیا گیا، اظہرعلی پندرہ رکنی قومی ٹیم کی قیادت کریں گے۔ عمرگل کی ٹیم میں واپسی ہوگئی جبکہ جنید خان کو پھر نظر اندار کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق آئرلینڈ اورانگلینڈ کے خلاف ون ڈے سیریز کون کون سے کھلاڑی کھیلیں گے، سلیکشن کمیٹی نے اس حوالے سے مشاورت مکمل کرلی۔

سلیکشن کمیٹی نے انگلینڈ کے خلاف سیریز کے لئے قومی ون ڈے ٹیم کے کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان کردیا۔

انگلینڈ کے خلاف سیریز کیلئے اظہرعلی کو کپتان برقرار رکھا گیا ہے جبکہ اوپنر کے طور پرتیسرے ٹیسٹ میچ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے سمیع اسلم کو پہلی بار ون ڈے اسکواڈ میں شامل کیا گیا ہے۔

تین ٹیسٹ میچوں میں مسلسل ناکامی کے باوجود محمد حفیظ کو ون ڈے ٹیم میں شامل کیا گیا ہے، محمد حفیظ انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں مکمل ناکام رہے۔ پروفیسر نے ابتدائی تین ٹیسٹ میں صرف ایک سو دو رنز بنائے۔

اس کے علاوہ بابراعظم، شعیب ملک بھی ٹیم میں شامل ہیں، سرفرازاحمد اورمحمد رضوان وکٹ کیپرز ہوں گے، شرجیل خان، سمیع اسلم، محمد نواز اور عماد وسیم ٹیم کا حصہ ہونگے۔

فاسٹ بولر عمر گل کی بھی ٹیم میں واپسی ہوگئی،یاد رہے کہ عمر گل نے آخری بار ٹی ٹونٹی میچ میں نیوزی لینڈ کے خلاف جنوری 2016 میں پاکستانی ٹیم کی نمائندگی کی تھی۔

محمد عامر، وہاب ریاض، یاسرشاہ کو بھی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے جبکہ نوجوان فاسٹ بولرحسن علی پہلی بار ون ڈے ٹیم کا حصہ بنیں گے۔

سلیکشن میں محمد عرفان اورجنید خان کو نظرانداز کیا گیا ہے۔ سلیفی کنگ احمد شہزاد اور بیڈ بوائے عمراکمل ڈسپلن کی خلاف ورزی کی وجہ سے تاحال ٹیم سے باہر ہیں۔

آئرلینڈ کےخلاف 18 اور 20 اگست کو ون ڈے میچز منعقد ہوں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top