The news is by your side.

میچ کا آخری اوور : شاہینوں کا ڈریسنگ روم میں جوش و خروش قابل دید، ویڈیو وائرل

دبئی : قومی کرکٹ ٹیم کے کھلاڑیوں نے گزشتہ روز ایشیا کپ میں پاک بھارت میچ ڈریسنگ روم سے بیٹھ کر دیکھا، ان کا جوش و خروش قابل دید تھا۔

دبئی کے اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے میچ کے آخری اوور میں انتہائی سنسی خیز لمحات بھی آئے ایسے میں ڈریسنگ روم میں بیٹھے پاکستانی کھلاڑی ہر بول پر اپنے تاثرات کا کھل کر اظہار کررہے تھے۔

اس موقع پر بابر اعظم، شاداب خان، نسیم شاہ، محمد رضوان اور دیگر کھلاڑی ایک ایک بال جذباتی انداز میں چیختے اور شور مچاتے، لیکن میچ کی وننگ شاٹ لگنے کے بعد ان کی خوشی قابل دید تھی۔

کھلاڑی ایک دوسرے سے دیوانہ وار گلے مل کر ایک دوسرے کو مبارکباد دیتے رہے، مبارکباد دینے والوں میں ثقلین مشتاق، محمد یوسف اور دیگر بھی موجود تھے۔

خیال رہے کہ ایشیا کپ کے سپر فور مرحلے کے اہم میچ میں پاکستان نے بھارت کو دھول چٹا دی، گرین شرٹس نے ٹی ٹوئنٹی کی تاریخ کا بھارت کے خلاف اپنا سب سے بڑا ہدف ایک سو بیاسی رنز آخری اوور میں پورا کیا۔

محمد رضوان نے اکہتررنز کی شانداراننگز کھیلی، آل راؤنڈر محمد نواز نےبیس گیندوں پر بیالیس رنز بنائے جبکہ نواز نے بہترین بولنگ کرتے ہوئے سوریا کمار یادیوکی وکٹ بھی حاصل کی اور آل راؤنڈ کارکردگی پر پلیئر آف دی میچ قرار پائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں