The news is by your side.

Advertisement

پاک نیوزی لینڈ تیسرا ون ڈے کل ہوگا، سرفرازالیون کے پاس آخری موقع

ڈنیڈن : پاکستان اور نیوزی لینڈ کی ٹیمیں کل ڈنیڈن میں آمنے سامنے ہوں گی، اس میدان میں کیویز اب تک ناقابل شکست رہے ہیں، شاہینوں کیلئے تیسرا ون ڈے ڈو اینڈ ڈائی بن گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان سیریز کا تیسرا ون ڈے کل ڈنیڈن میں کھیلا جائے گا، اس میچ میں شاہینوں کے پاس غلطی کی گنجائش نہیں ہے کیونکہ پچھلے دو میچوں میں پاکستان شکست کھا چکا ہے۔

شاہینوں کے پاس سیریز بچانے کا آخری موقع ہے، دو میچ ہارنے کے بعد سیریز بچانے کے لئے قومی ٹیم کو اس میچ میں لازمی فتح درکار ہے، اب دیکھنا یہ ہے کہ شاہین پلٹ کر جھپٹنے کی کوشش میں کامیاب ہوتے ہیں یا نہیں۔

اس اہم معرکے لئے پاکستان ٹیم نے ڈنیڈن میں بھرپور پریکٹس کی ہے، بیٹنگ اور بولنگ کے الگ الگ سیشن بھی ہوئے، جارحانہ مزاج اوپنر فخر زمان اب فٹ ہوکر ٹیم میں شامل ہوگئے ہیں وہ تیسرا میچ کھیلیں گے جبکہ دوسرے ون ڈے میں نصف سنچری بنانے والے شاداب خان سیریز میں کم بیک کیلئے پرعزم ہیں۔

یاد رہے کہ پاکستان کو ون ڈے سیریز بچانے کا چیلنج اس میدان میں درپیش ہے جہاں نیوزی لینڈ کبھی نہیں ہارا، ڈونیڈن میں کیویز ناقابل شکست رہے ہیں، نیوزی لینڈ پانچ میچوں کی ون ڈے سیریز جیت گیا تو یہ اس کی مسلسل دسویں فتح ہوگی۔


مزید پڑھیں: پاکستان/ نیوزی لینڈ : تیسرا ون ڈے ہفتے کو کھیلا جائے گا


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں