The news is by your side.

Advertisement

پہلا ون ڈے: پاکستان نے سری لنکا کو83رنز سے شکست دے دی

دبئی : شاہینوں نے ٹیسٹ سیریز کی شکست کا بدلہ لے لیا، دبئی ون ڈے میں پاکستان نے سری لنکا کو83رنز سے شکست دےدی، سری لنکا293رنزکےتعاقب میں 209 رنزبناسکا۔

تفصیلات کے مطابق فارمیٹ اور کٹ بدلتے ہی شاہینوں کی پرفارمنس بھی بدل گئی۔ پہلے ون ڈے میں قومی ٹیم کی بیٹنگ بھی چلی اور بولنگ بھی لاجواب رہی، اس بار بابر اعظم کی روٹھی فارم بھی مان گئی، انہوں نے103رنز بناکر کیرئیر کی چھٹی سنچری اسکور کی۔

اوپنر احمد شہزاد بارہ گیندیں کھیل کر بھی اپنا کھاتہ نہ کھول پائے اور رن آؤٹ ہوکر پویلین لوٹ آئے، شعیب ملک کو سپورٹ کرنے ان کی اہلیہ ثانیہ مرزا بھی اسٹیڈیم میں موجود تھیں، شعیب ملک کی دھواں دھار بیٹنگ پر ثانیہ بےحد خوش نظر آئیں۔

بابر اعظم کی سنچری اور شعیب کی ففٹی کی بدولت پاکستان نے 293رنزکا ہدف دیا۔ جواب میں پاکستانی بولرز نے لنکن بلےبازوں کو باآسانی قابو کرلیا۔

تھرمانے کے علاوہ کوئی کھلاڑی پاکستانی بولرز کے آگے نہ ٹک سکا۔ پاکستان نے209رنز پر سری لنکا کو ڈھیر کرکے میچ83رنز سے جیت لیا۔

پاکستان کو پانچ میچوں کی سیریزمیں0-1کی برتری حاصل ہوگئی، رومان رئیس اور حسن علی نے 3،3کھلاڑیوں کوآؤٹ کیا، محمد حفیظ اور شاداب خان نے ایک ایک وکٹ لی، شعیب ملک میچ کےبہترین کھلاڑی قرار پائے۔

 

ہدف کے تعاقب میں ڈک ویلا اور تھرنگا نے میدان میں اتر کر کھیل کا آغاز کیا لیکن پاکستان کی خطرناک باؤلنگ کے آگے ٹکنے میں کامیاب نہیں ہوئے، ویلا19اور تھرنگا18رنز بنا کر آؤٹ ہو گئے۔

چندی مل چاراور مینڈس دو رنز بنانے میں کامیاب ہوئے۔ سری وردنا بغیر کوئی رن بنائے حسن علی کی گیند کا نشانہ بنے اور بولڈ ہو کر پویلین لو ٹ گئے ،پیریرا21رنز پر شاداب خان کی گیند پر کیچ آؤٹ ہو گئے۔

سری لنکا کی جانب سے تھریمانے 53رنز کے ساتھ سرفہرست رہے اور دنانجا 50رنز کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہے۔

بعد ازاں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سری لنکن کپتان تھرنگا کا کہنا تھا کہ پاکستان نےاچھی بیٹنگ کی، پاکستان کو270رنزسے کم پرروک سکتےتھے، ابتدائی وکٹیں جلد گرنےسے ہدف کا تعاقب مشکل ہوگیا، ہمارے بلےبازوں کوکارکردگی بہترکرنے کی ضرورت ہے،

قومی ٹیم کے کپتان سرفرازاحمد نے کہا کہ ٹیسٹ سیریز ہارنےکے بعد پہلامیچ جیتنا بہت ضروری تھا، جیت کاکریڈٹ پوری ٹیم کوجاتاہے، پہلے بیٹنگ کرکے بڑا اسکورکرنا کوشش ہوتی ہے۔

سرفرازاحمد نے کہا کہ امید تھی کہ محمد حفیظ اورشعیب ملک کے آنے سےمورال بلند ہوگا، بابر اعظم نے بہترین اننگز کھیلی۔

 قبل ازیں سری لنکا اور پاکستان کے درمیان کھیلے جانے والے پہلے ون ڈے میچ میں قومی ٹیم نے بابر اعظم کی سینچری103رنز اور شعیب ملک کی نصف سینچری81رنز کی بدولت293رنز کا ہدف دیا تھا۔

سری لنکا کے کپتان نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ کیا، پاکستان کی جانب سے اوپنر فخر زمان اور احمد شہزاد نے کھیل کا آغاز کیا۔

بارہ گیندیں ضائع کرنے کے بعد احمد شہزاد کوئی رن بنائے بغیر ہی پویلین واپس چلے گئے، فخر زمان نے 43رنز کی اننگ کھیلی۔

شعیب ملک نے شاندار81رنز بنائے جبکہ محمد حفیظ 32 رنز بنانے میں کامیاب ہوئے، ٹیم کے کپتان سرفراز احمد صرف ایک رن بناسکے، پاکستان نے مقررہ 50اوورز میں 6وکٹوں کے نقصان پر292 رنز بنائے۔

پاکستان ٹیم میں سرفراز احمد کپتان، احمد شہزاد، فخر زمان، بابر اعظم، شعیب ملک، محمد حفیظ، عماد وسیم، رومان رئیس، شاداب خان، حسن علی اور جنید خان شامل ہیں۔

سری لنکا ٹیم میں اوپل تھرنگاکپتان، نیروشن ڈیکویلا، کوشل مینڈس، لاہیرو تھریمانے، دنیش چندی مل، تھیسارا پریرا، انوشا داننجایا، سریش لکمل، جے ویندرسے، گاماگے اور ایم سری وردنے شامل ہیں۔


مزید پڑھیں: سری لنکا سے شکست، قومی ٹیم ٹیسٹ رینکنگ میں ساتویں نمبرپر


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں