The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کا کلین سوئپ، شاہینوں نے سری لنکن بلے بازوں کی لنکا ڈھا دی

شارجہ: سری لنکا اور پاکستان کے خلاف آخری ون ڈے میچ میں پاکستان نے سری لنکا کو شکست دے کر ایک روزہ میچوں کی سیریز میں کلین واش کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان نے سری لنکا کو نو وکٹوں سے شکست دے کر ون ڈے سیریز پانچ صفر سے اپنے نام کرلی اس میچ کی خاص بات عثمان شینواری کی تباہ کن بولنگ اسپیل ہے جس میں نوجوان بولر نے پانچ سری لنکن بلے بازوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

سری لنکا نے ٹاس جیت کر پہلے کھیلتے ہوئے 103 رنز پر پوری ٹیم پویلین واپس لوٹ گئی اور کوئی سری لنکن بلے باز خاطر خواہ کارکردگی دکھا سکا جب کہ میچ کے ہیرو عثمان شنواری نے 34 رنز کے عوض 5 کھلاڑیوں کو آؤٹ کر کے کیریئر بیسٹ پرفارمنس دی۔

سری لنکا کے 104 رنز کے تعاقب میں پاکستان نے مطلوبہ ہدف ایک کھلاڑی کے نقصان پر محض 21 ویں اوور میں حاصل کر کے سیریز کو واش آؤٹ کردیا۔

آخری ون ڈے میں سری لنکا نے پاکستان کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے لیکن پاکستانی بولر عثمان شنواری نے پچ پر آتے ہی تباہی مچا دی۔

عثمان شنواری کی تباہ کن بالنگ کی وجہ سے صرف 27 رنز پر سری لنکا کے 5 کھلاڑی آؤٹ ہوگئے۔

 

یاد رہے کہ سری لنکا کے ساتھ مذکورہ سیریز میں پاکستان اب تک تمام ون ڈے میچز جیت چکا ہے اور اسے سری لنکا پر 0-4 کی برتری حاصل ہے۔

چیمپئنر ٹرافی کے پہلے میچ میں بھارت سے ہارنے کے بعد پاکستانی ٹیم اب تک لگا تار 8 ون ڈے انٹرنیشنل جیت چکی ہے۔

اس سے قبل پاکستان اور سری لنکا کے درمیان شارجہ میں کھیلے جانے والے چوتھے ون ڈے انٹرنیشنل میں پاکستان نے سری لنکا کو 7 وکٹوں سے شکست دی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں