The news is by your side.

Advertisement

پاک زمبابوے سیریز: مہمان ٹیم شاہینوں کو ٹف ٹائم دینے کے لیے تیار

راولپنڈی: پاکستان اور زمبابوے کے درمیان دوسرا ون ڈے آج راولپنڈی میں کھیلا جائےگا، قومی ٹیم میچ جیت کر سیریز اپنے نام کرنے کے لیے پر عزم ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور زمبابوے ٹیموں کے درمیان پہلے ون ڈے میں سخت مقابلے کے بعد آج دوسرے معرکے کی بازی راولپنڈی میں کھیلی جائے گی، پہلے میچ میں شکست کے بعد مہمان ٹیم سیریز میں واپسی کے لیے شاہینوں کو ٹف ٹائم دے گی۔

قومی ٹیم میں دوسرے میچ کے لیے تبدیلیاں کی گئی ہیں، انجرڈ حارث سہیل کی جگہ حیدر علی کو اسکواڈ میں شامل کیا گیا ہے، یہ ان کا ڈیبیو میچ ہوگا، نائب کپتان شاداب خان بھی مکمل فٹ نہ ہو سکے، انھیں دوسرے میچ سے بھی باہر رکھا گیا ہے۔

شاہین آفریدی کی تباہ کن باؤلنگ، پاکستان کا فاتحانہ آغاز، زمبابوے کو 26 رنز سے شکست

پہلا میچ جیتنے کے بعد پاکستان یہ سیریز جیتنے کے لیے پر عزم ہے، ادھر زمبابوین ٹیم بھی سیریز میں کم بیک کے لیے جی جان لگائے گی، دونوں ٹیموں کے درمیان میچ دوپہر 12 بجے کھیلا جائےگا، پاکستان کو 3 میچز کی سیریز میں ایک صفر کی برتری حاصل ہے۔

یاد رہے کہ 30 اکتوبر کو راولپنڈی میں کھیلے جانے والے پہلے میچ میں پاکستان نے شاہین شاہ آفریدی کی تباہ کن باؤلنگ کی وجہ سے زمبابوے کی ٹیم کو 26 رنز سے شکست دے دی تھی۔ پاکستانی ٹیم نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ اوورز میں 8 وکٹوں کے نقصان پر 281 رنز بنائے۔

ٹیلر کے آؤٹ ہونے کے بعد زمبابوے کا کوئی بھی بلے باز زیادہ دیر تک پاکستانی باؤلرز کا سامنا نہ کر سکا، اس دوران شاہین شاہ آفریدی نے بھی ان سوئنگ اور آؤٹ سوئنگ کر کے زمبابوے کے کھلاڑیوں کو خوب پریشان کیا، مہمان ٹیم صرف 255 رنز ہی بنا سکی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں