The news is by your side.

Advertisement

پاک بھارت کشیدگی : تین روز سے بند پاکستان کی فضائی حدود جزوی طور پر بحال

کراچی : سرحدوں کی موجودہ صورتحال کے پیش نظر بند کی گئی پاکستان کی فضائی حدود کو جزوی طور پر بحال کردیا گیا ہے، ملک کے چار ایئر پورٹس پر پروازیں آپریٹ کرنے کی اجازت دے گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک بھارت کشیدگی کے تناظر میں تین روز سے بند پاکستان کی فضائی حدود جزوی طور پر بحال کر دی گئیں، سول ایوی ایشن اتھارٹی کی جانب سے جاری کردہ نوٹم میں مخصوص ایئر پورٹس کی بحالی کا ذکر کیا گیا ہے۔

ابتدائی طور پر کراچی، اسلام آباد، پشاور اور کوئٹہ ایئر پورٹس پر فضائی آپریشن کی اجازت دے دی گئی ہے۔ دیگر ایئر پورٹس پر فضائی آپریشن چار مارچ دوپہر ایک بجے تک بند رہے گا۔

مذکورہ ایئر پورٹس میں لاہور، سیالکوٹ، ملتان، فیصل آباد اور رحیم یار خان سمیت 22 ایئرپورٹس شامل ہیں۔ سول ایوی ایشن اتھارٹی کی جانب سے جارہ کردہ نوٹم کے بعد پی آئی اے نجی ایئرلائن سمیت غیر ملکی ایئرلائنز بھی آپریشن شروع کردیا ہے۔

پروازیں روانہ ہونا شروع ہوگئی ہیں۔ پی آئی اے کی کوالالمپور، بنکاک اور چائنا کیلئے پروازیں عارضی طور پر آپریٹ نہیں کی جائیں گی جبکہ دبئی، ابوظہبی، مسقط، سعودی عرب، برطانیہ ، یورپ اور کینیڈا کیلئے آپریشن معمول کے مطابق جاری رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں