site
stats
کھیل

انڈر19 ورلڈ کپ: پاکستان جنوبی افریقا کو ہرا کر سیمی فائنل میں‌ پہنچ گیا

Pakistan cricket

کرائسٹ چرچ:‌پاکستان نے جنوبی افریقا کو تین وکٹوں سے شکست دے کر آئی سی سی انڈر19کرکٹ ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں جگہ بنالی ہے.

تفصیلات کے مطابق ایک جانب جہاں‌ پاکستان کی قومی ٹیم کو نیوزی لینڈ میں‌شدید مشکلات کا سامنا ہے، وہیں‌ پاکستان کی انڈر19 کرکٹ ٹیم مسلسل فتوحات اپنے نام کر رہی ہے. پاکستان نے انڈر 19کرکٹ ورلڈ کپ کے کوارٹر فائنل میں‌ جنوبی افریقا کی مضبوط ٹیم کو شسکت دے کر سیمی فائنل تک رسائی حاصل کر لی ہے، سیمی فائنل میں پاکستان کا بھارت یا بنگلادیش سے سامنا ہوگا.

کرائسٹ چرچ میں‌ پاکستان نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔ بالرز نے نپی تلی بالنگ کی اور جنوبی افریقی بلے باز بڑا اسکور کرنے میں ناکام رہے۔

مقررہ پچاس اوورز میں جنوبی افریقی ٹیم نو وکٹوں پر 189 رنز ہی بنا سکی. پاکستان کی طرف سے محمد موسیٰ نے تین اور شاہین شاہ آفریدی نے دو وکٹیں حاصل کیں۔ جنوبی افریقا کے وانڈیلے میک ویٹو 60 رنز بنا کرنمایاں رہے.

انڈر19ورلڈ کپ: کوارٹر فائنل، پاکستان کا مقابلہ کل جنوبی افریقہ سے ہوگا

جوابی اننگز میں‌ پاکستان نے مثبت آغاز کیا. علی زریاب نے 74 رنز کی شان دار اننگز کھیلی اور ناٹ آؤٹ رہے. ایسے میں‌ جب دوسرے اینڈ سے وکٹیں گر رہی تھیں، وہ ذمے داری سے وکٹ پرڈٹے رہے. پاکستان نے مطلوبہ ہدف سات وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا۔

یاد رہے کہ پاکستان ورلڈ‌کپ کے گروپ ڈی میں‌ شامل تھا. حسان خان کی قیادت میں کھیلنے والی اس ٹیم کو پہلے میچ میں‌افغانستان کے خلاف شکست کا سامنا کرنا پڑا، مگر پھر ٹیم نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور سری لنکا اور آئرلینڈ کو ہرا کر کوارٹر فائنل تک رسائی حاصل کی.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top