The news is by your side.

Advertisement

بھارتی طیاروں کو راستہ دینے کے لیے پاکستان ایئر ٹریفک کی فراخ دلی

کراچی: مشترکہ دشمن کرونا وائرس سے نبردآزما دنیا میں پاکستان ایئر ٹریفک نے اپنے روایتی حریف ملک بھارت کے طیاروں کو فراخ دلی کے ساتھ راستہ فراہم کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ایئر ٹریفک کنٹرولرز نے فراخ دلی کا مظاہرہ کرتے ہوئے کرونا متاثرین کے لیے امداد لے کر فرینکفرٹ جانے والے 2 بھارتی طیاروں کی رہنمائی کی، یہ طیارے کراچی ریجن کی فضائی حدود سے گزر رہے تھے۔

پاکستانی ایئر ٹریفک کنٹرولر نے بھارتی طیاروں کو خیر سگالی کا پیغام دیا، اہل کار نے بھارتی پائلٹ کو سلام بھی کیا، کراچی کے ایئر ٹریفک کنٹرولر نے بھارتی پائلٹ کو پیغام دیا کہ آپ اچھا کام کر رہے ہیں۔ جس پر بھارتی پائلٹ نے جواب دیا کہ آپ کا بہت بہت شکریہ!

ذرایع کے مطابق ایک بھارتی طیارے نے ممبئی، دوسرے نے نئی دہلی سے اڑان بھری تھی، بھارتی پروازیں کرونا وائرس ریلیف امدادی سامان لے کر جا رہی تھیں، تاہم بھارتی بوئنگ 777 اور 787 طیارے کا ایرانی ایئر ٹریفک سے رابطہ نہیں ہو رہا تھا، سول ایوی ایشن کے ایئر ٹریفک کنٹرولر نے بھارتی طیاروں کو مدد فراہم کی۔

پاکستانی اے ٹی سی نے ایران کے اے ٹی سی سے لینڈ لائن پر رابطہ کیا اور کہا کہ وہ انڈین طیاروں سے رابطہ قائم کریں، جس کے بعد ایرانی اے ٹی سی نے بھارتی طیاروں کو 1 ہزار کلو میٹر کا ڈائریکٹ روٹ فراہم کیا، بھارتی پائلٹ نے پاکستانی ایئر ٹریفک کنٹرولر کے تعاون کو سراہا اور شکریہ ادا کیا۔

خیال رہے کہ سی اے اے کے ایئر ٹریفک کنٹرولر بھارتی طیاروں کو ڈائریکٹ روٹ دیا تھا، جب کہ عام دنوں میں کسی طیارے کو براہ راست روٹ فراہم نہیں کیے جاتے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں