The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نےہمیشہ خطےمیں امن واستحکام کےلیےکرداراداکیا‘جنرل زبیرحیات

سنگاپور: چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف جنرل زبیر محمود حیات کا کہناہےکہ پاکستان نے دہشت گردی اور انتہاپسندی کے خاتمے کے لیےکردار اداکیا۔

تفصیلات کےمطابق سنگاپور میں جنرل زبیرمحمودحیات نےشنگریلاڈائیلاگ کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ پاکستان نے قدرتی آفات سے نمٹنے کے لیےہمیشہ کردار ادا کیا۔انہوں نےکہاکہ پاک بحریہ نےسری لنکامیں سیلاب متاثرین کی مددکی۔

چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کاکہناتھاکہ یواین امن مشن کےلیےپاکستان سب سےبڑافوجی دستہ بھیجتاہےاور پاکستان نےہمیشہ خطے میں امن واستحکام کے لیے کردار ادا کیا۔

جنرل زبیرمحمود حیات کا کہناتھاکہ دہشت گردی کے خاتمے کے لیے مل کر اقدامات کرنے ہوں گے جبکہ بحرانوں پرقابوپانے کی کامیابی عالمی طاقتوں ہر منحصر ہے۔

پاک چین اقتصادی راہداری سے متعلق جنرل زبیرمحمود حیات کا کہناتھاکہ یہ منصوبہ خطے میں تنازعات ختم کرنے کا باعث بن سکتا ہے۔


کابل دھماکا، آرمی چیف قمر باجوہ کی مذمت اور اظہارِ افسوس


واضح رہےکہ گزشتہ دنوں آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے کابل دھماکے کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا تھا کہ دہشت گردی اورانتہا پسندی کے خلاف افغان عوام اور فورسز کے ساتھ کھڑے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں