The news is by your side.

Advertisement

امریکی محکمہ خارجہ کا رینجرز اور پاک فوج کی دہشت گردی کیخلاف کامیابیوں کا اعتراف

واشنگٹن : امریکی محکمہ خارجہ نے دہشتگردی کے حوالے سے رپورٹ میں کراچی میں قیام امن اور خیبر پختونخواہ اور شمالی وزیرستان میں عسکریت پسندوں کے خاتمے میں رینجرز اور پاک فوج کی کامیابیوں کا اعتراف کیا ہے۔

امریکی محکمہ خارجہ نے گلوبل ٹیررازم رپورٹ جاری کر دی ہے، رپورٹ میں رینجرز اور پاک فوج کی دہشتگردوں کے خلاف بھرپور کارروائیوں کا اعتراف کیا گیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق گزشتہ برس کے مقابلے میں پاکستان میں دہشتگرد حملوں اور ان میں ہونے والی ہلاکتوں میں کمی ہوئی، پاکستان میں کالعدم ٹی ٹی پی، جماعت الاحرار اور لشکرجھنگوی جیسے دہشتگردوں کے بڑے گروپوں اور تنظیموں کو نشانہ بنایا گیا۔

گلوبل ٹیررازم رپورٹ میں کہا گیا ہے کراچی میں رینجرز نے ٹارگٹ کلنگ اور دہشتگردی پر قابو پایا،پاک فوج نے خیبر پختونخواہ اور شمالی وزیرستان میں کامیاب آپریشن کئے اور عسکریت پسندوں کا خاتمہ کیا، لاہور میں گلشن اقبال پارک دھماکے کے بعد پنجاب میں رینجرز نے دہشتگردوں کیخلاف آپریشن کیا۔

رپورٹ میں تسلیم کیا گیا ہے کہ قومی ایکشن پلان کے غیر معمولی نتائج برآمد ہوئے،پاکستان دو ہزار سولہ میں انسداد دہشتگردی کا اہم شراکت دار رہا، دہشتگرد تنظیموں نے بے گناہ پاکستانیوں ،افسروں اور عبادت گاہوں کونشانہ بنایا۔

رپورٹ کے مطابق حکومت پاکستان نے افغانستان میں سیاسی مصالحت میں اہم کردار ادا کیا جبکہ نقادوں نے پاکستان میں دہشتگردی کے واقعات میں کمی کوسراہا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں