The news is by your side.

Advertisement

گرے لسٹ کا معاملہ ،پاکستان اورایف اے ٹی ایف میں باضابطہ مذاکرات کا آج سے آغاز

پیرس : پاکستان اور ایف اے ٹی ایف کے درمیان باضابطہ مذاکرات کا آغاز آج سے پیرس میں ہوگا، جس میں پاکستان کے گرے لسٹ سے نکلنے کا معاملہ زیر بحث آئے گا، ایف اے ٹی ایف کا اجلاس اٹھارہ اکتوبرتک جاری رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کا سالانہ اجلاس پیرس میں جاری ہے، پاکستان کا وفد اجلاس میں شرکت کیلئے پیرس پہنچ گیا ہے ، وفدکی سربراہی وزیربرائےاقتصادی امور حماد اظہر کررہے ہیں۔

پاکستان اورایف اےٹی ایف کےدرمیان باضابطہ مذاکرات کا آغاز آج سےپیرس میں ہوگا ، اجلاس میں ایف اےٹی ایف ایکشن پرعملدرآمد کےحوالےسےپیش کردہ نئی نیشنل رسک اسیسمنٹ کاجائزہ لیاجائے گا اور پاکستان کےگرے لسٹ سےنکلنےکامعاملہ بھی زیربحث آئےگا۔

مذاکرات سے قبل پاکستان کی ٹیکنیکل ٹیم نے اتوارکوایف اےٹی ایف کے غیر رسمی اجلاس میں شرکت کی۔

مزید پڑھیں : پاکستان نے ایف اے ٹی ایف کے اجلاس میں اپنا جواب جمع کروا دیا ہے، حماد اظہر

پاکستان نے اقوام متحدہ کے ادارے کے تعاون سے نئی نیشنل رسک اسیسمنٹ اسٹڈی مکمل کرکےڈیڑھ سو صفحات کی رپورٹ فیٹف کو بھجوائی تھی، اس رپورٹ میں تین اہم پہلووں کے حوالے سے رسک اسیسمنٹ کی گئی ہے، سرفہرست ٹیررازم اور ٹیررازم فنانسنگ کے خطرات کا تعین کیا گیا ہے۔

ایف اے ٹی ایف کا اجلاس اٹھارہ اکتوبرتک جاری رہے گا۔

یاد رہے ستمبر میں پاکستان ایف اے ٹی ایف میں ایکشن پلان پرعملدرآمد کے لئے مذاکرات بینکاک میں ہوئے تھے ، جس کے بعد وزیر برائےاقتصادی امور حماد اظہر کا کہنا تھا کہ ایف اےٹی ایف کے اجلاس میں اپنا جواب جمع کروادیاہے ، ایف اےٹی ایف حکام کو بریفنگ پہلے سے بہت موثررہی ہے ، ایف اے ٹی ایف تکنیکی وفد پاکستان کی بریفنگ پر رپورٹ مرتب کرےگا۔

اس سے قبل ایشیا پیسیفک گروپ کے اجلاس میں بھارت کی پاکستان کو بدنام کرنے کی سازش اور پاکستان مخالف پروپگینڈا مہم ناکام ہوگئیں تھیں، فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کے ذیلی ایشیا پیسیفک گروپ کا آسٹریلیا میں اجلاس ہوا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں