site
stats
کھیل

آزادی کپ کی کامیابی کے بعد کراچی میں میچز ہوں گے، نجم سیٹھی

لاہور: چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ آزادی کپ کی کامیابی کے بعد کراچی میں بھی میچز ہوں گے، آئی سی سی سیکورٹی ٹیم کو کراچی کا دورہ بھی کرائیں گے۔

آزادی کپ سیریز کے لوگو کی تقریب رونمائی سے خطاب کرتے ہوئے چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ سری لنکا کی ٹیم نے پاکستان میں ایک میچ کھیلنے کا وعدہ کیا ہے، کوشش کررہا ہوں سری لنکا دوسرا میچ بھی پاکستان میں کھیلے۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں میڈیا کے سپورٹ کی ضرورت ہے، آزادی کپ کے میچز کراچی میں کراچی کے لیے بہت کوشش کی ہے، آئی سی سی سیکورٹی ٹیم کو کراچی کا دورہ بھی کرائیں گے۔

نجم سیٹھی نے کہا کہ تھوڑی جدوجہد ہے اس کے بعد انٹرنیشنل میچز پاکستان میں ہوں گے، میری پوری کوشش ہے انٹرنیشنل کرکٹ واپس پاکستان لائیں۔

یہ پڑھیں: پی ایس ایل تھری کے چارمیچ کراچی میں ہوں گے، نجم سیٹھی

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ ہم صرف کرکٹ نہیں کھیل رہے دنیا کو بہت کچھ دکھانا ہے، اس سلسلے میں منفی خبریں ملک کے مفاد میں نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اسپانسرز نے پی سی بی کا ہمیشہ ساتھ دیا ہے کچھ خاص اسپانسرز ہیں جن کا بے حد مشکور ہوں۔

نجم سیٹھی نے کہا کہ کچھ مسائل ہیں تو ہمیں آگاہ کریں انہیں ٹھیک کریں گے، ہم سے غلطی ہورہی ہے تو ہمیں آگاہ کیا کیں۔

انہوں نے کہا کہ سب تیاری کے ساتھ آرہے ہیں اور سپورٹ کررہے ہیں، ٹکٹس سے متعلق کچھ لوگ مایوسی کا اظہار کررہے ہیں، پی ایس ایل فائنل کے وقت پانچ دن پہلے ٹکٹس فروخت ہوگئی تھیں، ایونٹ کو ممکن بنانے کے لیے اقدامات کررہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top