The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج کا اہم اقدام، جنوبی وزیرستان میں زرعی پارک کا قیام

وانا: پاک فوج کی جانب سے جنوبی وزیرستان میں ترقیاتی کام زور شور سے جاری ہے، مقامی زمینداروں اور آڑھتیوں کی معاشی حالت بہتر بنانے اور کاروبار کو وسعت دینے کے لیے افواجِ پاکستان کے تحت زرعی پارک کی تکمیل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج کی جانب سے وانا میں تعمیر کیا گیا زرعی پارک 128 دکانوں پر مشتمل ہے جبکہ اس میں 1 ہزار ٹن پھل اور سبزیوں کہ کولڈ اسٹوریج کی صلاحیت موجود ہے۔

وزیرستان کے چلغوزے ملک بھر میں مشہور ہیں اور  ان کی خرید و فروخت سے سالانہ کروڑوں روپے کا کاروبار ہوتا ہے، زرعی پارک میں چلغوزے کی پراسسینگ کے لیے پلانٹ بھی لگایا گیا ہے۔ مقامی زمینداروں اور آڑھتیوں کو زرعی پارک میں ون ونڈو آپریشن کہ تحت تمام سہولیات میسر ہوں گی۔

جنوبی وزیر ستان سے تعلق رکھنے والے زمینداروں اور آڑھتیوں نے زرعی پارک کے قیام پر پاک فوج کا شکریہ ادا کیا اور اس عزم کا اظہار کیا کہ پارک کے قیام سے افغانستان کہ ساتھ تجارت کو فروغ حاصل ہو گا اور کاروبار کو بھی مزید وسعت ملے گی۔ وانا میں تعمیر کیا گیا پارک پاکستان کا دوسرا بڑا زرعی پارک ہے جس کی تیاری میں 888 ملین روپے لاگت آئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں