The news is by your side.

Advertisement

گولڈمیڈلسٹ پاک آرمی دستے سے راحیل شریف کی ملاقات

راولپنڈی : آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے کیمبرئین پٹرول مشقوں کے مقابلے میں میں گولڈ میڈل حاصل کرنے والے پاکستانی دستے سے ملاقات کے دوران ان کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے مبارک باد پیش کی۔

پاک فو ج کے ادارہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر ) کے اعلامیے کے مطابق برطانیہ میں 122 ملکوں کی فوجی ٹیموں کے درمیان ہونے والے کیمبریئن پٹرول مشقوں کے مقابلے میں پاکستانی فوج کے دستے نے گولڈمیڈل حاصل کرلیا ہے۔

آج آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے کیمبرئین پٹرول مشقوں میں گولڈ میڈل حاصل کرنے والے پاکستانی دستے سے ملاقات کی اور مشقوں کے مقابلے میں ان کی کارکردگی کو سراہا اور ٹیم کے ارکان کو مبارک باد پیش کی۔

یاد رہے کیمبریئن فوجی مشقوں کا مقابلہ 14 اکتوبر سے 23 اکتوبر تک 122 ممالک کی فوجی ٹیموں کے درمیان برطانیہ میں منعقد ہوا تھا جس میں پاکستان آرمی کے جوانوں نے گولڈ میڈل حاصل کیا اس طرح یہ تیسری مرتبہ ایسا ہوا جب پاکستان آرمی ان عالمی مقابلوں میں گولڈ میڈل حاصل کرنے میں کامیاب رہی۔

واضح رہے کہ کیمبریئن پٹرول سخت ترین فوجی مشقیں تصورہوتی ہیں،اور ایسے سخت ترین فوجی مشقوں کے مقابلے میں پاکستانی فوج کا اول نمبر کا حصول قابل فخر امر ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں