The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج کے تربیت یافتہ کتوں نے بیرون ملک سے آنیوالے مزید5 مسافروں میں کورونا کی نشاندہی کرلی

پشاور : ایئرپورٹ پر پاک فوج کے تربیت یافتہ کتوں نے غیر ملکی ایئرلائن سے آنے والے مزید 5 مسافروں میں کورونا کی نشاندہی کرلی، بیرون ملک سے آنیوالے مسافروں کے پہلے ریپڈ ٹیسٹ کئے جاتے ہیں

تفصیلات کے مطابق پشاورایئرپورٹ پر بیرون ملک سےآنیوالی مسافروں کی سویب ٹیسٹنگ جاری ہے ، غیر ملکی ایئرلائن کی پرواز کے ذریعے آنیوالے5مسافروں کے کورونا ٹیسٹ مثبت آئے، پاک فوج کے تربیت یافتہ کتوں نے5کورونا کیسز کی نشاندہی کی۔

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ بیرون ملک سے آنیوالے مسافروں کے پہلے ریپڈ ٹیسٹ کئے جاتے ہیں، ریپڈ ٹیسٹ میں کورونامثبت پر مسافروں کے علیحدہ سے سویب ٹیسٹ ہوتے ہیں۔

یاد رہے پشاور کے باچا خان انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر انتظامیہ کی جانب سے سراغ رساں کتوں کی خدمات لینے کا فیصلہ کیا گیا تھا ، جس کے بعد پاک فوج کے کینائن سینٹر کے تربیت یافتہ کتوں کو ایئرپورٹ پر پہنچایا گیا تھا۔

بعد ازاں تربیت یافتہ دو سراغ رساں کتوں نے ایک کورونا مریض کی نشاندہی کی تھی ، مذکورہ مسافر نجی ایئرلائن کی پرواز پی اے611کے ذریعے177مسافر دبئی سے پشاور پہنچا تھا۔

ائیر پورٹ مینجر کے مطابق پشاور ایئرپورٹ پر کورونا خصوصی ہیلتھ ڈیسک بھی قائم کردی گئی ہے ، اے سی سی کی ٹیم محکمہ صحت کی ٹیم کی معاونت جاری رکھے ہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں