The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے فائزر کورونا ویکسین کیلئے جدید ترین اسٹوریج کنٹینرز کا انتظام کرلیا

اسلام آباد : یونیسف نے پاکستان کو فائزر کورونا ویکسین کی اسٹوریج کیلئے مفت کنٹینرز فراہم کر دیے، ویکسین اسٹوریج کنٹینرز وسط مارچ تک پاکستان پہنچیں گے،کنٹینرز کورونا سے زیادہ متاثرہ 15 شہروں میں رکھے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان نے جدید ترین ویکسین اسٹوریج کنٹینرز کا انتظام کرلیا، ذرائع کا کہنا ہے کہ یونیسف نے پاکستان کو ویکسین اسٹوریج کنٹینرز فراہم کر دیے، یونیسیف کی جانب سے جدیداسٹوریج کنٹینرز مفت فراہم کیے ہیں۔

ذرائع وزارت صحت نے کہا ہے کہ ایشین ڈولپمنٹ بینک نے ویکسین کنٹینرز کیلئےیونیسیف کو سپورٹ گرانٹ فراہم کی، ویکسین اسٹوریج کنٹینرز وسط مارچ تک پاکستان پہنچیں گے، جدید کنٹینرز میں فائزر کی کورونا ویکسین محفوظ کی جائے گی۔

.مزید پڑھیں : پاکستان کا فائزر کورونا ویکسین کی اسٹوریج کیلئے بڑا فیصلہ

ذرائع کا کہنا ہے کہ کنٹینرز میں منفی 70 درجہ حرارت سےکم پرویکسین محفوظ رکھی جائےگی ، پاکستانی ویکسین کولڈچین سسٹم منفی 20 گریڈ پر اسٹوریج کا حامل ہے، جدید ترین ویکسین اسٹوریج کنٹینرز وفاق، صوبوں میں رکھے جائیں گے۔

وزارت صحت کے مطابق ویکسین کنٹینرز کورونا سےزیادہ متاثرہ 15 شہروں میں رکھے جائیں گے،فائزرکورونا ویکسین آئندہ 3ماہ کے دوران پاکستان آنے کا امکان ہے۔

، ذرائع کا کہنا ہے کہ کوویکس پاکستان کوفائزرویکسین کی لاکھوں خوراکیں فراہم کرے گا، پاکستان کوویکس رکن ہونے پر فائزر کورونا ویکسین لینے کاپابند ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں