عالمی برادری دہشت گردی کے خلاف پاکستان کی قربانیوں کو تسلیم کرے‘ چین -
The news is by your side.

Advertisement

عالمی برادری دہشت گردی کے خلاف پاکستان کی قربانیوں کو تسلیم کرے‘ چین

کراچی : چینی وزارت خارجہ کی ترجمان کا کہنا ہے کہ پاکستان نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں صف اول کے ملک کی حیثیت سے عظیم قربانیاں دی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چین نے ایک بار پھرعالمی برادری پر زور دیا ہے کہ وہ دہشت گردی کے خلاف پاکستان کی کوششوں اور قربانیوں کو تسلیم کرے۔

چینی وزارت خارجہ کی ترجمان نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان سب سے آگے ہے اور اس نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بڑی قربانیاں دی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ چین پاکستان اور دوسرے ملکوں کے ساتھ مل کر دہشت گردی کے خاتمے اور علاقائی سلامتی اور استحکام کے تحفط کے لیے تعاون کو فروغ دینے کا خواہاں ہے۔

انہوں نے کہاکہ چین ، پاکستان اوردوسرے ملکوں کے ساتھ مل کر دہشت گردی کے خاتمے اور علاقائی سلامتی اوراستحکام کے تحفظ کیلئے تعاون کو فروغ دینے کا خواہاں ہے۔


امریکہ نے پاکستان کو اربوں ڈالر دیئے ہیں، نتائج چاہئیں، ڈونلڈ ٹرمپ کا مطالبہ


خیال رہےکہ گزشتہ دنوں افغانستان اور جنوبی ایشیا سے متعلق امریکی پالیسی بیان کرتے ہوئے ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ پاکستان کو دہشت گردوں کےٹھکانوں کا صفایا کرنا ہوگا، امریکہ پاکستان کو اربوں ڈالر دیتا رہا ہے، پاکستان کو فوری اقدامات کرنا ہوں گے۔


افغان طالبان قیادت کوئٹہ اورپشاورمیں پناہ گزین ہے، امریکی کمانڈرکی ہرزہ سرائی


امر یکی صدر کے بعد امریکی فوجی کمانڈر نے بھی پاکستان میں دہشت گردوں کی پناہ گاہوں کا الزام عائد کرتے ہوئےکہا تھا کہ کوئٹہ شورٰی اورپشاور شورٰی حقیقت ہیں۔


ٹرمپ کے الزامات، پاکستان کی امریکی نائب وزیرخارجہ کی میزبانی سے معذرت


واضح رہے کہ رواں ہفتے ڈونلڈ ٹرمپ کے الزامات سے بھری امریکی پالیسی پر پاکستان نے سخت ردعمل دیتے ہوئے امریکی نائب وزیرخارجہ کی میزبانی سے معذرت کرلی تھی ۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں