The news is by your side.

Advertisement

بھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر کی طلبی، ایل او سی کی خلاف ورزی پر احتجاج

اسلام آباد: لائن آف کنٹرول پر بلااشتعال فائرنگ اور خلاف ورزی کرنے پر دفتر خارجہ نے بھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر کو طلب کر کے احتجاج ریکارڈ کروایا اور مراسلہ بھی دیا۔

تفصیلات کے مطابق جندروٹ اور نکیال سیکٹر پر گزشتہ روز ہونے والی بھارتی فوج کی فائرنگ سے 6 افراد کی شہادت کے بعد پاکستان کی جانب سے بھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر جے پی سنگھ کو دفتر خارجہ طلب کیا گیا۔

لائن آف کنٹرول کی مسلسل خلاف ورزی کرنے پر پاکستان کی جانب سے بھارتی ڈپٹی ہائی کمشنر سے احتجاج کیا گیا اور مراسلہ پیش کیا گیا۔ پاکستانی حکام نے بھارتی فوج کے جارحانہ اقدام اور مختلف سیکٹرز پر فائرنگ کی شدید الفاظ میں مذمت کی۔

پڑھیں: بھارتی فوج کی نکیال سیکٹر پر فائرنگ، 4 شہری شہید، 6 زخمی

 یاد رہے کہ گزشتہ روز بھارتی فوج کی جانب سے  جندروٹ اور نکیال سیکٹر پر بلااشتعال فائرنگ کی گئی تھی جس کے نتیجے میں 4 افراد جاں بحق اور 6 زخمی ہوئے تھے تاہم دو زخمی ہونے والے افراد آج اسپتال میں زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گئے۔

واضح رہے کہ بھارت کی جانب سے رواں سال مختلف وقتوں میں پاکستان کے مختلف سیکٹرز پر بلااشتعال فائرنگ کا سلسلہ جاری ہے تاہم آئی ایس پی آر نے اس بات کی تصدیق بھی کی ہے کہ پڑوسی ملک کی جانب سے ہونے والی فائرنگ پر دشمن کو منہ توڑ جواب دیا جاتا ہے جس کے بعد دشمن ملک کی جانب سے فائرنگ کا سلسلہ بند ہوجاتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں