The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی اور چینی ماہرین کی بڑی کامیابی : کورونا سے بچاؤ کی دوا تیار

کراچی: پاکستان اور چین کے ماہرین نے کورونا سے بچاؤ کی دوا تیار کرلی اور کامیاب کلینکل ٹرائل کا اعلان کردیا ، چینی دوا کا نام ”جن ہواقنجن گرینولس“ رکھا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق جامعہ کراچی کے آئی سی سی بی ایس کے مرکز میں کورونا کے علاج کیلیے چینی دوا کے کامیاب ٹراٸل کی تکمیل کی تقریب کا انعقاد کیا گیا ۔

جس میں سربراہ سینٹر اقبال چودھری ، چایئنا کے سفارتخانے کے نمایندے سمیت دیگر نے شرکت کی جبکہ وزیراعظم کے ٹاسک فورس کے رکن ڈاکٹر عطا الرحمن اور وزیر صحت سندھ ڈاکٹر عذرا فضل آن لائن شریک ہوئیں۔

سربراہ کلینیکل ٹرائل ڈاکٹر رضا شاہ نے بتایا کہ کورونا سے بچاؤکی دوا تیارکرلی گئی ، دوا کے کامیاب کلینکل ٹرائل کا اعلان کرتے ہیں، یہ دوا پاکستان اور چین کے ماہرین نے مشترکہ طور پر تیار کی۔

ڈاکٹر رضا شاہ کا کہنا تھا کہ آئی سی سی بی ایس نے چین کے اشتراک سے کورونا سے بچاو کی کرنل دوا کا کلینکل ٹرائل مکمل کیا ، ٹرائل میں 18 سے 60 سال کے کورونا کے مریضوں کو شامل کیا گیا جن پر دوا کی افادیت 70 فیصد تک سامنے آئی۔

کلینکل ٹرائل کے سربراہ نے کہا کہ دوا کی رجسٹریشن اور اجازت ڈریپ سمیت تمام اداروں سے کی گئی، کورونا کی چاٸنیزمیڈیسن جوشچنگ فارماسوٹیکل کمپنی نے بناٸی ہے ، یہ دواچین میں کوویڈ 19کے مریضوں کیلیےاستعمال ہوٸی تھی۔

چینی دواکانام ”جن ہواقنجن گرینولس“ ہے ، چینی دواکی فاٸٹو کیمسٹری جامعہ کراچی کےایچ ای جےریسرچ انسٹی ٹیوٹ آف کیمسٹری میں کی گٸی۔

ڈاکٹراقبال چوہدری کا کہنا تھا کہ دوا کور کوویڈ19اور دیگر ویرینٹ پر اپلائی کیا اور کامیابی ملی جبکہ تمام ملکی اور عالمی اداروں سے منظوری بھی حاصل کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں