The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سٹیزن پورٹل ٹویٹر پر ٹاپ ٹرینڈ بن گیا

اسلام آباد: وزیرِ اعظم عمران خان کی جانب سے وزرا اور حکومت کے خلاف آن لائن شکایات درج کروانے کے لیے شروع کیا جانے والا سٹیزن پورٹل ٹویٹر پر ٹاپ ٹرینڈ بن گیا۔

تفصیلات کے مطابق آج وزیرِ اعظم کی جانب سے پاکستان سٹیزن پورٹل کے افتتاح کے بعد سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر پورٹل تیزی کے ساتھ مقبول ہو کر ٹاپ ٹرینڈ بن گیا۔

پورٹل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد اپنی آواز وزیرِ اعظم تک پہنچائی جا سکے گی

پورٹل کے ذریعے حکمران عوام کی پہنچ میں آگئے ہیں، مسئلہ تعلیم کا ہو یا صحت کا، این او سی نہ بن رہا ہو یا شناختی کارڈ، انسانی حقوق کی خلاف ورزی ہو رہی ہو یا سوشل میڈیا پر کوئی پریشانی، ٹرانسپورٹ کا ایشو ہو یا کوئی اور مسئلہ، پورٹل پر شکایت وزیرِ اعظم تک پہنچائی جا سکے گی۔

پاکستان سٹیزن پورٹل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد اپنی آواز وزیرِ اعظم تک پہنچائی جا سکے گی، اور اس کے ذریعے مسائل کے حل کے لیے تجاویز بھی دی جا سکیں گی۔


یہ بھی پڑھیں:  حکومت عوام کو جواب دہ، آن لائن شکایات درج کروانے کی سہولت کا آغاز


سٹیزن پورٹل پر عوام نے اپنی شکایات درج کرنے کا سلسلہ شروع کر دیا ہے، سمندر پار پاکستانیوں نے بھی اپنی شکایات حکومت تک پہنچانا شروع کر دی ہیں۔

خیال رہے کہ وزیرِ اعظم نے کہا ہے کہ سٹیزن پورٹل نظام کے تحت ملک کے کسی بھی حصے سے عام آدمی حکومت یا سرکاری محکمے کی شکایت درج کروا سکے گا، اس نظام سے سمندر پار پاکستانیوں کو بھی آواز مل جائے گی۔

وفاقی وزیرِ اطلاعات فواد چوہدری نے بھی کہا ہے کہ پاکستان سٹیزن پورٹل سروس سے بیک وقت 3 لاکھ 82 ہزار شکایات موصول ہو سکیں گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں