The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کوسٹ گارڈ کی کارروائی، اربوں روپے مالیت کی منشیات برآمد

کراچی: پاکستان کوسٹ گارڈز نے بلوچستان کے علاقے پسنی میں کارروائی کرتے ہوئے منشیات کی اسمگلنگ ناکام بنادی اور لانچوں کی چیکنگ کے دوران اسمگلنگ 400 کلو گرام اعلیٰ کوالٹی کی منشیات برآمد کرلی۔

پاکستان کوسٹ گارڈ کے ترجمان کا کہنا ہے کہ خفیہ اطلاع ملنے کے بعد بھاری نفری بلوچستان کے علاقے پسنی پہنچی جہاں سمندروں میں موجود لانچوں کی چیکنگ شروع کی گئی۔

اس دوران ایک لانچ میں بنائے گئے خفیہ خانوں سے 400 کلو گرام اعلیٰ کوالٹی کی کرسٹل منشیات برآمد کی گئی جس کی مالیت عالمی مارکیٹ کے حساب سے تین کروڑ  روپے سے زائد ہے، کارروائی کے نتیجے میں 5 اسمگلروں کو بھی گرفتار کیا ۔

ترجمان کوسٹ گارڈ کے مطابق برآمد کی گئی منشیات بیرونِ ملک اسمگل ہونی تھی  تاہم بروقت کارروائی کرتے ہوئے اس کی ترسیل کو ناکام بنایا گیا۔

دوسری جانب کوسٹ گارڈ نے گوادر میں کارروائی کرتے ہوئے مشکوک کار کی تلاشی کے دوران کرسٹل منشیات کے 5 پیکٹ برآمد کرتے ہوئے چار افراد کو گرفتار کرکے تفتیش کے لیے تھانے منتقل کردیا۔

ڈائریکٹر جنرل کوسٹ گارڈز بریگیڈیئر سجاد سکندر رانجھا نے بروقت کارروائی کرنے پر جوانوں کی کارکردگی کو سراہا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں