The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی کابل میں ججز کے قتل کی مذمت اور افسوس کا اظہار

اسلام آباد : پاکستان نے کابل میں ججز کے قتل کی مذمت کرتے ہوئے واقعے کو وحشیانہ اقدام قرار دے دیا اور کہا افغان تنازع کاکوئی فوجی حل نہیں، فریقین امن عمل کوفروغ دیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی دفترخارجہ کے ترجمان کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ پاکستان کابل میں ججز کے قتل کی مذمت اور واقعےپرافسوس کا اظہار کرتا ہے، یہ وحشیانہ اقدام دہشت گردی ہے، پاکستان کسی بھی شکل میں کی جانیوالی دہشت گردی کی مذمت کرتا ہے۔

ترجمان دفترخارجہ کا کہنا تھا کہ ہم پہلے ہی تشدد میں کمی اور سیزفائر کا کہتے رہے ہیں، افغان تنازع کا کوئی فوجی حل نہیں، فریقین امن عمل کو فروغ دیں، پاکستان افغان امن عمل کو آگے بڑھانے پر زور دیتا ہے۔

یاد رہے افغانستان کے دارالحکومت کابل کے علاقے قلعہ فتح میں اتوار کے روز نامعلوم مسلح افراد نے خواتین ججز کی گاڑی پر حملہ کیا تھا ، حملے کے نتیجے میں گاڑی میں موجود دو خواتین جج موقع پر ہی جاں بحق جبکہ دو شدید زخمی ہوئیں۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق حملے کی ذمہ داری تاحال کسی گروپ نے قبول نہیں کی البتہ پولیس اور سیکیورٹی فورسز نے جائے وقوعہ سے شواہد اکھٹے کر کے ملزمان کی گرفتار کے لیے اطراف کے علاقوں میں سرچ آپریشن شروع کردیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں