نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لیے 15 رکنی اسکواڈ کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لیے 15 رکنی اسکواڈ کا اعلان

اسلام آباد: نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز کھیلنے کے لیے 15 رکنی قومی کرکٹ ٹیم کا اعلان کر دیا گیا، سرفراز احمد پاکستان ٹیم کی قیادت کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لیے 15 رکنی قومی کرکٹ ٹیم کا اعلان کر دیا گیا، 2 ٹیسٹ میچوں کی سیریز کا آغاز 16 نومبر سے ابوظبی میں ہوگا۔

شاہین آفریدی کو حالیہ پرفارمنس کی وجہ سے شامل کیا گیا

انضمام الحق چیف سلیکٹر

پندرہ رکنی اسکواڈ میں محمد حفیظ، امام الحق، اظہر علی، حارث سہیل، اسد شفیق، بابر اعظم، سعد علی، یاسر شاہ، بلال آصف، محمد عباس، حسن علی، شاہین شاہ آفریدی، فہیم اشرف اور میر حمزہ شامل ہیں۔

چیف سلیکٹر انضمام الحق کا کہنا ہے کہ فخر زمان اور شاداب خان کو آرام دیا گیا ہے، یہ کھلاڑی آرام اور این سی اے میں ٹریننگ کریں گے۔

انضمام الحق کا کہنا تھا کہ شاہین آفریدی کو حالیہ پرفارمنس کی وجہ سے شامل کیا گیا ہے۔ خیال رہے کہ شاہین آفریدی نے گزشتہ روز نیوزی لینڈ کے خلاف دوسرے وَن ڈے میچ میں چار کھلاڑیوں کو آؤٹ کر کے میچ کا پانسہ پلٹا۔


یہ بھی پڑھیں:  دوسرا ون ڈے: پاکستان نے نیوزی لینڈ کو 6 وکٹوں سے شکست دے دی


واضح رہے کہ پاکستان نیوزی لینڈ کے خلاف تین وَن ڈے میچز پر مشتمل سیریز کھیل رہا ہے، پہلے میچ میں نیوزی لینڈ نے پاکستان کو 47 رنز سے شکست دی، جب کہ گزشتہ روز کھیلے جانے والا میچ پاکستان بہ آسانی جیت گیا تھا۔

اس سے قبل دونوں ممالک کے درمیان 3 میچز کی ٹی 20 سیریز میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کو وائٹ واش کر دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں