The news is by your side.

Advertisement

قومی ٹیم کے منیجر نے ورلڈ کپ کی رپورٹ پی سی بی کو پیش کردی

لاہور: قومی ٹیم کے منیجر طلعت علی نے گرین شرٹس کے دورہ انگلینڈ اور ورلڈ کپ کی رپورٹ پی سی بی کو بھجوادی۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے منیجر طلعت علی نے دورہ انگلینڈ اور ورلڈ کپ 2019 کی علیحدہ علیحدہ رپورٹس بورڈ کو بھجوادیں جس میں کہا گیا ہے کہ ورلڈ کپ اور دورہ انگلینڈ کے درمیان ٹیم کا ڈسلپن مثالی رہا۔

ذرائع کے مطابق ٹیم منیجر طلعت نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ آن دی فیلڈ، آف دی فیلڈ کھلاڑیوں نے بہترین روئیے کا مظاہرہ کیا کسی قسم کا کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہیں آیا۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ٹیم میں کسی قسم کی کوئی گروپنگ یا اختلاف نہیں تھا، ورلڈ کپ میں مشکل وقت میں ٹیم نے بہترین کم بیک کیا، بدقسمتی سے سیمی فائنل میں پہنچنے میں ناکام رہے۔

مزید پڑھیں: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کھلاڑیوں پر برس پڑے

واضح رہے کہ ورلڈ کپ میں بھارت کے ہاتھوں شکست پر کپتان سرفراز احمد کے حوالے سے خبریں موصول ہوئی تھیں جس میں سرفراز کا کہنا تھا کہ کوئی سمجھتا ہے میں گھر چلا جاؤں گا تو یہ اس کی بھول ہے، اکیلا نہیں جاؤں گا پھر اور لوگ بھی جائیں گے۔

یاد رہے کہ ورلڈ کپ بھارت سے شکست کے بعد قومی ٹیم نے کم بیک کرتے ہوئے چار مسلسل میچز میں کامیابی حاصل کی تھی اور جنوبی افریقہ، نیوزی لینڈ، افغانستان، بنگلہ دیش کو شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

پاکستان اور نیوزی لینڈ کے پوائنٹس 11، 11 تھے لیکن نیوزی لینڈ نے بہتر رین ریٹ کی وجہ سے ورلڈ کپ کے سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں