The news is by your side.

Advertisement

سرفراز الیون کا بڑا کارنامہ: پاکستان 9 ٹی ٹوینٹی سیریز جیتنے والا پہلا ملک بن گیا

کراچی: سرفراز الیون نے سہ فریقی ٹی ٹوینٹی سیریز جیت کر بڑا کارنامہ انجام دے دیا، پاکستان مسلسل نو ٹی ٹوینٹی سیریز جیتنے والا دنیا کا پہلا ملک بن گیا۔

تفصیلات کے مطابق زمبابوے میں پاکستان کرکٹ ٹیم نے نئی تاریخ رقم کر دی، ٹی ٹوئنٹی کی عالمی رینکنگ میں پاکستان کی پوزیشن مزید مستحکم ہوگئی۔

مسلسل نو سیریز جیتنے والی دنیا کی نمبر وَن پاکستان ٹیم زمبابوے میں چیمپئنز کی طرح کھیلی، فائنل میچ میں آسٹریلیا کو آؤٹ کلاس کردیا اور ثابت کر دیا کہ اس کے ساتھ کوئی مقابلہ نہیں۔

اپنے آخری بارہ میچز میں پاکستان صرف ایک میچ ہارا لیکن سیریز جیتنے کی ٹرپل ہیٹ ٹرک ضرور کردی، پاکستان ٹی ٹوئنٹی میں سب سے آگے نکل گیا۔

زمبابوے میں فتح حاصل کرنے کے ساتھ ہی سرفراز بھی ٹی ٹوئنٹی کے بہترین کپتان بن گئے، سرفراز کی کپتانی میں پاکستان 23 میچز جیتا جب کہ صرف چار میچز ہارا۔

پاکستان نے سہ ملکی ٹی ٹوینٹی سیریز جیت لی،آرمی چیف کی مبارکباد


خیال رہے کہ سرفراز کی قیادت میں پاکستان نے اب تک ستائیس میچز کھیلے ہیں، سہ ملکی سیریز میں کام یابی کے بعد پاکستان کی آئی سی سی رینکنگ میں پہلی پوزیشن مزید مستحکم ہوگئی۔

کرکٹ کے ٹی 20 فارم میں پاکستان کی بادشاہت برقرار رہی، پوائنٹس ٹیبل پر پاکستان کرکٹ ٹیم 132 پوائنٹس کے ساتھ ٹاپ پر ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں