لاہور، دورہ نیوزی لینڈ کے لیے قومی کرکٹ ٹیم کی کِٹ کی تقریب رونمائی PCB
The news is by your side.

Advertisement

دورہ نیوزی لینڈ کے لیے قومی ٹیم کی کِٹ کی تقریبِ رونمائی

لاہور : چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ ایشیا کپ کے بھارت میں انعقاد کا معاملہ اب وہاں کی حکومت کے پاس ہے،بھارتی حکومت نے اجازت دی تو ایشیا کپ انڈیا میں ہوگا.

وہ لاہور نیوزی لینڈ سیریز کے لیے پاکستان کرکٹ ٹیم کی کٹ کی تقریب رونمائی کے موقع پر پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے، نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ بہترین ٹیم سلیکٹ ہوئی ہے اور ماضی کی کامیابیوں کو دیکھتے ہوئے امید کی جا سکتی ہے کہ نیوزی لینڈ میں ٹیم اچھا کھیل پیش کرے گی.

چیئرمین پی سی بی کا کہنا تھا کہ نیوزی لینڈ میں سخت مقابلے کی توقع ہے لیکن قومی ٹیم کے پُراعتماد کھلاڑیوں کےعزائم بلند اور حوصلے جوان ہیں جو قوم کو نئے سال کا تحفہ نیوزی لینڈ میں جیت کی صورت میں دے گی .

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ قائد اعظم ٹرافی کے لیے اسپانسرز کی کمی کی بات درست نہیں ہے بلکہ اسے یوں کہنا چاہیے پی سی بی خود پیسے لگا کر قائداعظم ٹرافی کرائی.

چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے کہا کہ آسٹریلیا میں ٹی وی پر ٹیسٹ میچز دکھائے جاتے ہیں اس لیے وہاں اچھی کرکٹ کو فروغ حاصل ہورہا ہے جب کہ ہمارے پاس کھیلوں کا صرف ایک سرکاری چینل ہے اس پر کیا کیا دکھائیں؟


   اسی سے متعلق : قومی کرکٹ ٹیم دورہ نیوزی لینڈ کے لیے کل روانہ ہوگی


انہوں نے کہا کہ بھارتی میڈیا پی سی بی کے خلاف چھوٹی چھوٹی خبریں لگا دیتے ہیں جن میں مبالغہ آرائی کی جاتی ہے اس لیے پاکستانی میڈیا سے گزارش ہے کہ ہمارے خلاف کوئی خبر آئے توشائع کرنے سے پہلے تصدیق کرلیا کریں.

پی سی بی کی سالانہ منصوبہ بندی کے حوالے سے پوچھے گئے سوال کے جواب میں نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ کوشش کی ہے کہ اس سال ہماری ٹیم مضبوط ٹیموں کے ساتھ میچ کھیلے.

انہوں نے کہا کہ بھارت سے متعلق ہمارا کیس آئی سی سی میں چل رہا ہے اب کیس کب تک چلے گا اس کا کوئی ٹائم فریم نہیں دیا جا سکتا.

نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ ٹی ٹین کرکٹ لیگ نے کافی کامیابیاں حاصل کی ہیں اور توقع سے بڑھ کر یہ ایونٹ مقبول رہا جس کے لیے کئی اسپانسرز آئے اور اسے دنیا بھر میں توجہ بھی دی گئی.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں