The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد میں یوم پاکستان پریڈ کی فل ڈریس ریہرسل، جنگی طیاروں کی گھن گرج

اسلام آباد : یوم پاکستان پریڈ کی فل ڈریس ریہرسل اسلام آباد کےشکر پڑیاں گراؤنڈ میں جاری ہے، دارالحکومت کی فضاء جنگی طیاروں کی گھن گرج سے گونج اٹھی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آبادمیں یوم پاکستان پریڈ کی تیاریاں جاری ہے ، شکر پڑیاں پریڈ گراؤنڈ میں فل ڈریس ریہرسل ہوئی ، جس میں مسلح  افواج اور سیکیورٹی اداروں کےچاق و چوبند دستوں نے حصہ لیا۔

ریہرسل میں پاک فضائیہ کے شاہینوں اور ترکی کے لڑاکا طیاروں نے صلاحیتوں کا مظاہرہ کیا جبکہ سعودی عرب ، بحرین، سری لنکا، قطر کےپیر اٹروپرزبھی فل ڈریس ریہرسل کا حصہ تھے۔

پاکستان کی علاقائی ثقافت کو اجاگر کرنے کے لئے مختلف فلوٹس بھی ریہرسل میں شامل تھیں۔

دوسری جانب یوم پاکستان کے حوالے سے موٹروےاور ہائی وے پولیس نے ٹریفک پلان جاری کردیا ہے، جس کے مطابق قومی شاہراہ اور موٹروے پر مال بردار گاڑیوں کا رات بارہ سے دن دو بجے تک داخلہ بند ہوگا۔

مزید پڑھیں : ملائیشین وزیراعظم یوم پاکستان پریڈمیں مہمان خصوصی ہوں گے، ڈی جی آئی ایس پی آر

یاد رہے یوم پاکستان پر اسلام آباد کے شکرپڑیاں پریڈ گراؤنڈ کے مقام پر شاندار فوجی پریڈ کا انعقاد کیا جائے گا ، ملائیشیا کےوزیراعظم مہاتیرمحمد وم پاکستان پرپریڈکی تقریب میں مہمان خصوصی ہوں گے۔

میجر جنرل آصف غفور کا کہنا تھا کہ یوم پاکستان کے موقع پر آذربائیجان اور سعودی عرب کے فوجی دستے پریڈ میں شرکت کریں گے، آذربائیجان ،بحرین، سعودی عرب اور سری لنکا کا پیراٹروپرز فری فال جمپ کا مظاہرہ کریں گے جبکہ ترکی کے ایف 16 اور چین کے جے 10 طیارے فضائی کرتب دکھائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں