یومِ پاکستان ، مزارِ اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی پُروقار تقریب -
The news is by your side.

Advertisement

یومِ پاکستان ، مزارِ اقبال پر گارڈز کی تبدیلی کی پُروقار تقریب

لاہور : یومِ پاکستان کے موقع پر شاعر مشرق علامہ اقبال کے مزار پر گارڈز کی تبدیلی کی پُروقار تقریب میں پاک فضائیہ کے دستے نے گارڈز کے فرائض سنبھال لئے۔

تفصیلات کے آج ملک بھر یومِ پاکستان ملی جوش وجذبے کے ساتھ منایاجارہا ہے، صوبائی دارالحکومت لاہور میں یوم پاکستان پر شاعر مشرق علامہ اقبال کے مزار پر گارڈز کی تبدیلی کی تقریب منعقد ہو ئی، تقریب میں شاعر مشرق کے مزار کی سکیورٹی کی ذمہ داری پاک فصائیہ کے چاک و چوبند دستے کے حوالے کردی گئی۔

پہلے پنجاب رینجرز کا دستہ یہ خدمات انجام دے رہا تھا، اس پر وقار تقریب کے مہمان خصوصی ایئر کموڈور سلمان محبوب تھے، اس موقع پر فاتحہ خوانی اور پھولوں کی چادر چڑھائی گئی۔


مزید پڑھیں : یوم پاکستان پرتوپوں کی سلامی سے دن کاآغاز


اس سے قبل درالحکومت اسلام آباد میں صبح کا آغاز اکتیس توپوں اور صوبائی دارالحکومتوں میں اکیس اکیس توپوں کی سلامی سے ہوا، اس موقع پر ملک کی سلامتی اور یکجہتی کےلیے خصوصی دعائیں بھی کی گئیں۔

آج ملک بھر عام تعطیل ہے،جب کہ کراچی، لاہور، اسلام آباد، پشاور، کوئٹہ اور راولپنڈی سمیت ملک کے چھوٹے بڑے شہروں میں اس حوالے سے خصوصی تقاریب کا اہتمام کیا گیا ہے جبکہ یوم پاکستان کے موقع پر اسلام آباد سمیت دیگر شہروں میں سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں