The news is by your side.

Advertisement

پاک فضائیہ کے سربراہ کی یومِ پاکستان پریڈ کے موقع پر فلائی پاسٹ کی قیادت

اسلام آباد: پاک فضائیہ کے سربراہ ائیر چیف مارشل مجاہد انور خان نے یومِ پاکستان پریڈ کے موقع پر فلائی پاسٹ کی قیادت کی اور پرجوش حاضرین کے دلوں کو گرمایا۔

تفصیلات کے مطابق ائیر چیف جنہوں نے 19 مارچ 2018 کو پاک فضائیہ کی کمان سنبھالی جو اپنی پیشہ وارانہ فراست اور شوقِ پرواز کی وجہ سے مشہور ہیں، اپنے پیشروؤں کی روایت کو مدِنظر رکھتے ہوئے انہوں نے F-16 بلاک 52 طیارے میں محو پرواز ہوکر پریڈ اسکوائر کے اوپر ایک شاندار ورٹیکل رول کا مظاہرہ کیا۔

یوم پاکستان:‌ واہگہ بارڈر پرپرچم اتارنے کی پروقار تقریب

جہاز سے ریڈیو کمیونیکیشن کے ذریعے پا کستانی قوم کے عزم کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ ” میں پاکستان کی عظیم قوم کو سلام پیش کرتا ہوں، پاکستان زندہ باد”۔

محو حیرت اور پر جوش حاضرین ائیر چیف مارشل مجاہد انور خان کے جہاز کو آسمان کی بلندیوں میں غائب ہوتا دیکھتے رہ گئے اور انہوں نے بھر پور تالیاں بجا کر اپنی خوشی کا اظہار کیا۔

یوم پاکستان پرپریڈ گراؤنڈ میں مسلح افواج کی مشترکہ پریڈ

قبل ازیں پاک فضائیہ کے سربراہ یوم پاکستان پریڈ میں شریک پاک فضائیہ کی فارمیشن کی قیادت کے لیے پی اے ایف بیس مصحف پہنچے، انہوں نے بیس پر موجود فضائی اور  زمینی عملے سے ملاقات کی اور ان کے غیر معمولی عزم اورجذبے کو سراہا۔

ائیر چیف کے بعد، ائیر وائس مارشل عامر مسعود، ائیر آفیسر کمانڈنگ، سنٹرل ائیر کمانڈ کی زیرِکمان، F-16 طیاروں کی فور شپ باکس فارمیشن سلامی کے چبوترے کے پاس سے گزری، F-1st کے فوراٗ بعد، F-17 ٹھنڈر طیاروں کی فارمیشن گزری جس کی کمان ونگ کمانڈر اسد کے پاس تھی جو قومی پرچم کے رنگوں میں رنگے ہوئے JF-17 ٹھنڈر طیارے میں محوِ پرواز تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں