The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثار کی باتیں تکلیف دیتی ہیں، نواز شریف

لندن: مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق نا اہل وزیر اعظم میاں نواز شریف نے کہا ہے کہ چوہدری نثار کی باتیں انھیں تکلیف دیتی ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے لندن میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ دکھ اور افسوس ہوتا ہے جب چوہدری نثار ان کے متعلق بات کرتے ہیں۔

نواز شریف نے کہا کہ آج تک چوہدری نثار کی باتوں کا جواب نہیں دیا، ان کی باتیں مجھے دکھ دیتی ہیں، نہیں چاہتا کہ ان باتوں کا جواب دوں۔

انھوں نے سوال کیا کہ ڈالر 125 روپے پر پہنچ گیا ہے، اس کی ذمہ داری کس پر عائد ہوتی ہے، ہماری حکومت جانے کے بعد ڈالر 104 سے 125 روپے پر کیسے پہنچا۔

نواز شریف نے کہا کہ وہ اہلیہ کے علاج کے سلسلے میں لندن میں مقیم ہیں، اگر اہلیہ کی بیماری عام نوعیت کی ہوتی تو اتنے دن لندن میں نہ رہنا پڑتا۔

سابق وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ ان کی اہلیہ زندگی اور موت کی کشمکش میں مبتلا ہے، ان کی صحت بہتر ہونے پر ہی ملک واپس جاؤں گا۔

نوازشریف کے جھوٹ کی لنکا خود ان کے گھر کے بھیدی نے ڈھائی: فواد چوہدری


نواز شریف نے عدالتی فیصلے کے بعد وزارت عظمیٰ کے لیے نا اہل ہونے پر اپنے مشہور بیانیے کو دہراتے ہوئے کہا کہ ووٹ کو عزت دینا ہوگی۔

ملک میں انتخابات سے قبل ن لیگ میں رہنماؤں کی بغاوت اور پارٹی چھوڑ کر جانے کی صورت حال میں اگرچہ ن لیگ کے لیے الیکشن میں جیتنا بے حد مشکل ہوگیا ہے تاہم نواز شریف پُر امید ہیں کہ ایک بار پھر قوم انھیں منتخب کرے گی، ان کا کہنا تھا کہ وہ قوم کو مایوس نہیں کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں