The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں کورونا سے صحتیاب پہلے نوجوان یحییٰ جعفری نے پلازمہ عطیہ کردیا

کراچی : ماہر امراض خون ڈاکٹر ثاقب انصاری کا کہنا ہے پاکستان میں کورونا وائرس سے صتحیاب ہونے والے یحییٰ جعفری نے اپناپلازمہ عطیہ کردیا ، یحییٰ جعفری پاکستان میں کورونا وائرس کے پہلے مریض تھے۔

تفصیلات کے مطابق ماہر امراض خون ڈاکٹر ثاقب انصاری نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ یحییٰ جعفری نے اپنا پلازمہ عطیہ کیا ہے ، یحییٰ جعفری ایک ماہ پہلےکوروناوائرس کاشکار ہوا تھا، ایف ڈی پلازمہ استعمال کرکے اینٹی باڈیز بنائے گئے۔

ڈاکٹرثاقب انصاری کا کہنا تھا کہ یحییٰ جعفری والدین کے ساتھ اپنا عطیہ دینےآئےہیں ، ہم یحیی جعفری اور ان کے والدین کی ہمت کو داد دیتے ہیں۔

پاکستان میں کورونا وائرس سے متاثرہ ہونے کے بعد مکمل صحت یاب ہونے والے یحییٰ جعفری نے کہا کہ میری خوش نصیبی ہےکہ میراپلازمہ کسی کےکام آئےگا، پلازمہ دینےپر بہت خوش ہوں جبکہ یحییٰ جعفری کی والدہ کا کہنا تھا کہ مشکل وقت میں سب نے ساتھ دیا۔

خیال رہے این آئی بی ڈی میں بلڈ ڈزیز کے اسپیشلٹ ڈاکٹرطاہرشمسی کا کہنا تھا  کہ سندھ حکومت نے پلازمہ ٹیکنیک سے کورونا کے مریضوں کا علاج کرنے کی اجازت دے دی ہے۔

انھوں نے کہا تھا کہ علاج کیلئےکوروناوائرس سےصحت یاب افراد کا پلازمہ لیا جائے گا،  کورونا صحتیاب مریض ہر2 ہفتے بعد پلازمہ عطیہ کرسکیں گے، مریض25 کلو سے کم وزن ہے تو ایک پلازمہ 2لوگوں کو لگایا جاسکے گا۔

یاد رہے کہ پاکستان میں کرونا وائرس کا پہلا کیس 26 فروری کو کراچی میں سامنے آیا تھا، جہاں 22 سالہ نوجوان یحییٰ جعفری میں کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی تھی ۔

واضح  رہے ملک بھر میں کورونا کے مریضوں کی تعداد 2200 سے تجاوز کرگئی جبکہ اموات کی تعداد 31 ہوگئی ہے، کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے مطابق 24 گھنٹےکےدوران پاکستان میں76نئےکیس رپورٹ ہوئے، پنجاب میں کورونا وائرس کےسب سے زیادہ845کیسز ہیں جبکہ سندھ میں کوروناوائرس کے کیسز کی تعداد743ہوگئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں