The news is by your side.

Advertisement

یومِ پاکستان : کوہلو میں 5577فٹ بلندی پر پاکستانی پرچم بنا دیا گیا

کوہلو :  78 ویں یوم پاکستان پر  بلوچستان کے ضلع کوہلو میں 5577فٹ بلندی پر پاکستانی پرچم بنا دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں 78 واں  یوم پاکستان جوش وجذبے سےمنایا جا رہا ہے، صوبہ بلوچستان کے ضلعے کوہلوکی جندران چوٹی پاکستانی پرچم بنادیا گیا۔

پاکستانی پرچم300فٹ لمبااور200فٹ چوڑا ہے جبکہ پرچم سطح سمندرسے 5577فٹ بلند مقام پر ہے اور قومی پرچم کو یوم پاکستان کے سلسلے میں بنایا گیا ہے۔

خیال رہے کہ کوہلو کالعدم بی ایل اے کا کبھی مرکزہوا کرتا تھا۔

یاد ریے کہ ملک بھرمیں یوم پاکستان ملی جوش و جذبے سے منایا جا رہا ہے، وفاقی دارالحکومت میں دن کا آغاز اکتیس اور صوبائی دارالحکومتوں میں اکیس، اکیس توپوں کی سلامی سے ہوا۔

اسلام آباد کے شکرپڑیاں پریڈ گراؤنڈ کے مقام پر شاندار فوجی پریڈ کا انعقاد کیا گیا،  تقریب کا باقاعدہ آغاز قومی ترانے سے کیا گیا ، پریڈ میں تینوں مسلح افواج کے چاک وچوبند دستوں نے شاندار پرفارمنس کا مظاہرہ کیا۔

مرکزی تقریب میں صدر مملکت ممنون حسین، وزیراعظم شاہد خاقان عباسی، تینوں افواج کے سربراہان، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیرمحمود حیات سمیت دیگرسول وعسکری حکام شریک ہوئے۔

خیال رہے 23 مارچ 1940 کو لاہور کے منٹو پارک میں مسلم لیگ نے برصغیر سے علیحدگی کے لیے قرار داد پیش کی تھی، جس میں مطالبہ کیا گیا تھا کہ مسلمانوں کے لیے علیحدہ ملک قائم کیا جائے کیونکہ ہندو اور مسلم علیحدہ نظریات کی حامل اقوام ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں