پاکستان سب سے زیادہ مہاجرین کی میزبانی کرنے والے ممالک میں شامل -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سب سے زیادہ مہاجرین کی میزبانی کرنے والے ممالک میں شامل

اسلام آباد: آکسفیم انٹرنیشنل کی جانب سے جاری کی جانے والی ایک رپورٹ کے مطابق پاکستان سب سے زیادہ پناہ گزینوں کی میزبانی کرنے والے ممالک میں سے ایک ہے۔ دیگر ممالک میں اردن، ترکی، لبنان، جنوبی افریقہ اور مقبوضہ فلسطین شامل ہیں۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ غیر مستحکم معاشی حالات کے باوجود اردن، ترکی، پاکستان، لبنان، جنوبی افریقہ اور مقبوضہ فلسطین دنیا کے تمام مہاجرین اور سیاسی پناہ گزینوں میں سے 50 فیصد حصہ کی میزبانی کر رہے ہیں۔ ان ممالک کا عالمی معیشت میں صرف 2 فیصد حصہ ہے۔

دوسری جانب دنیا کے 6 امیر ترین ممالک دنیا میں موجود صرف 9 فیصد مہاجرین کی میزبانی کر رہے ہیں جبکہ عالمی معیشت میں ان کا حصہ تقریباً نصف ہے۔

ref-1

ان 6 ممالک میں امریکا، چین، جاپان، جرمنی، فرانس اور برطانیہ شامل ہیں جن میں مہاجرین کی تعداد 21 لاکھ ہے۔ حال ہی میں جرمنی نے دیگر ممالک کے مقابلے میں مزید پناہ گزینوں کو ملک میں داخلے کی اجازت دے دی ہے۔

آکسفیم کی جانب سے جاری کیے جانے والے تجزیہ میں کہا گیا ہے کہ یہ اعداد و شمار امیر اور غریب ممالک کے درمیان بڑھتے ہوئے طبقاتی فرق کو ظاہر کر رہے ہیں۔

آکسفیم نے اپنی رپورٹ میں زور دیا ہے کہ ترقی یافتہ ممالک مزید پناہ گزینوں کو اپنے ملک میں داخلے کی اجازت دیں اور اس مقصد کے لیے ترقی پذیر میزبان ممالک کی معاونت کریں۔

ref-2

آکسفیم انٹرنیشنل کی ایگزیکٹو ڈائریکٹر ونی بیانما نے اس بارے میں گفتگو کرتے ہوئے کہا، ’یہ ایک شرمناک عمل ہے کہ کئی حکومتیں ایسے افراد کو اپنے ملکوں سے واپس بھیج رہی ہیں جنہیں جان جانے کا خطرہ ہے اور ان کے پاس کوئی محفوظ مقام نہیں۔ یہ لوگ جبراً اپنے گھروں سے بے دخل کیے گئے ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ غریب ممالک ان مہاجرین کی حفاظت کی ذمہ داری اٹھائے ہوئے ہیں جبکہ یہ پوری دنیا کی مشترکہ ذمہ داری ہے۔

واضح رہے کہ تنازعوں، جنگ اور تشدد کے باعث 65 ملین سے زائد افراد اپنی رہائش کو چھوڑ کر کہیں اور منتقل ہوچکے ہیں۔ ان میں سے ایک تہائی حصہ سیاسی پناہ گزینوں اور مہاجرین پر مشتمل ہے جبکہ زیادہ تر اپنے ہی وطن میں بے گھر ہو چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں