The news is by your side.

Advertisement

ریاست بہت مشکل حالات سے گزر رہی ہے: خورشید شاہ

سکھر: پاکستان پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما خورشید شاہ نے کہا ہے کہ ریاست بہت مشکل حالات سے گزر رہی ہے، نواز شریف کا حق ہے کہ وہ پاکستان آئیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سکھر میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ اگر نوازشریف واپس نہ آئے تو ان کی سیاست ہمیشہ کے لیے ختم ہوجائے گی، ریاست مشکلات کی زد میں ہے۔

انہوں نے کہا کہ بہت کوشش کر رہے ہیں کہ انتخابات شفاف ہوں، اس بار بھرپور تیاری کے ساتھ الیکشن لڑ رہے ہیں، عوام ہمارے ساتھ ہیں 25 جولائی کو واضح ہوجائے گا۔


آمروں کی پیداوار ہمارے خلاف اتحاد بنا کر آئے ہیں: خورشید شاہ


خورشید شاہ کا مزید کہنا تھا کہ جمہوریت پسند لوگ ہیں اور ہمیشہ جمہوریت کی بات کرتے ہیں، پیپلز پارٹی نے جمہوریت کے لیے قربانیاں دی ہیں۔

خیال رہے کہ انہوں نے گذشتہ روز بھی سکھر میں میڈیا سے گفتگو کی تھی، اس دوران خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ سب کچھ نظر آرہا ہے اور ہم اس کے باوجود خاموشی اور تحمل سے دیکھ رہے ہیں کیونکہ ہم چاہتے ہیں کہ شفاف الیکشن ہوجائے۔


سیاست کو عبادت اور خدمت سمجھ کر کیا ہے، کسی پر احسان نہیں کیا، خورشید شاہ


انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ الیکشن شفاف ہونا چاہیے اور ملک میں تبدیلی الیکشن کے نتیجے میں آنی چاہیے، سکھر میں پینے کے پانی کا مسئلہ موجود ہے اور پرائمری ایجوکیشن کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں