The news is by your side.

Advertisement

اسلامی دنیا میں پاکستان اسپیس سائنس میں سب سے آگے ہے: فواد چوہدری

کراچی: وفاقی وزیر برائے سائنس اور ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے کہا ہے کہ 1962 میں پاکستان اس وقت سوویت یونین کے بعد دوسرا ملک تھا جس نے خلا میں راکٹ بھیجا، اسلامی دنیا میں اسپیس سائنس میں پاکستان سب سے آگے ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز ڈاکٹر پنجوانی سینٹر جامعہ کراچی میں پریس بریفنگ میں فواد چوہدری نے کہا کہ اسلامی دنیا میں پاکستان اسپیس سائنس میں سب سے آگے ہے اور یہ برتری قائم رہے گی۔

انھوں نے کہا حکومت کے لیے معیشت اور گورننس دو بڑے چیلنج ہیں، سائنس اور ٹیکنالوجی پر مبنی معیشت کے قیام کے لیے کوششیں کی جا رہی ہیں، اور ملک میں بڑے سائنسی و تحقیقی اداروں کو مضبوط کرنے کی پالیسی پر عمل درآمد کیا جا رہا ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ ہندو مت میں صرف برہمن ہی مذہب پر بات کر سکتا ہے اسلام میں ایسا نہیں ہے، ہر شخص اپنا خیال پیش کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  فواد چوہدری کا چاند دیکھنے کے لئے ایپ تیار کرنے کا اعلان

دریں اثنا وفاقی وزیر برائے سائنس اور ٹیکنالوجی نے انکشاف کیا کہ ان کی وزارت کے تحت ماہرین ایک ایسی موبائل اپلیکیشن تیار کر رہے ہیں جس سے عوام براہ راست چاند کا مشاہدہ کر سکیں گے۔

انھوں نے کہا کہ وزارت سائنس اور ٹیکنالوجی کے تحت 15 رمضان تک قمری کلینڈر تیار کر لیا جائے گا جس کا اطلاق عید کے چاند پر بھی ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں