The news is by your side.

Advertisement

اسرائیلی مظالم کےخلاف ملک بھرمیں آج ’یوم یکجہتی فلسطین‘ منایا جا رہا ہے

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی اپیل پر فلسطینوں سے اظہار یکجہتی کے لیے آج ملک بھر میں ’یوم یکجہتی فلسطین‘ منایا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ بیت المقدس میں فلسطینوں پرڈھائے جانے والے مظالم کے خلاف ملک بھر میں آج ’یوم یکجہتی فلسطین‘ منایا جا رہا ہے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے ’یوم یکجہتی فلسطین‘ سے متعلق اپنے بیان میں کہا ہے کہ پاکستان ہرفورم پرفلسطینی بھائیوں کی حمایت جاری رکھے گا۔

فلسطین کے مظلوم عوام کے ساتھ اظہار یکجہتی اور غزہ میں اسرائیل کی ریاستی دہشت گردی کی مذمت کے لیے خصوصی ریلیاں نکالی جائیں گی اور کانفرنسز منعقد ہوں گی۔

خیال رہے کہ دو روز قبل وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے 18 مئی کو فلسطین کے حق میں ’یوم یکجہتی فلسطین‘ منانے کا اعلان کیا تھا۔

امریکی سفارت خانے کی منتقلی کے خلاف مظاہرے، 63 افراد شہید

یاد رہے کہ رواں ہفتے 14 مئی کو امریکی سفارت خانے کی بیت المقدس منتقلی کے خلاف فلسطینوں کی جانب سے احتجاج کیا جا رہا تھا جس پراسرائیلی فوج نے وحشیانہ فائرنگ کردی تھی جس کے نتیجے میں 62 افراد شہید اور 2700 سے زائد زخمی ہوگئے تھے۔

اسرائیلی فوج کی نہتے فلسطینیوں پر وحشیانہ فائرنگ کی نہ صرف مذمت کی گئی تھی بلکہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں احتجاج بھی کیا گیا تھا۔

فلسطین کی سنگین صورت حال سے متعلق او آئی سی کا ہنگامی اجلاس طلب

واضح رہے کہ فلسطین میں قابض اسرائیلی فوج کے ہاتھوں معصوم شہریوں کی شہادت سے متعلق او آئی سی کا ہنگامی اجلاس آج طلب کیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں