The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم شاہد خاقان سے جاپانی وزیر خارجہ کی ملاقات، دو طرفہ معاملات پر گفتگو

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ پاکستان خطے میں امن وسلامتی اور استحکام کے فروغ کے لیے پُرعزم ہیں اور جاپان کے ساتھ اپنے خوشگوار تعلقات کو مزید فروغ دینے کے عزم کا اعادہ کرتا ہے.

ان خیالات کا اظہار انہوں نے جاپانی وزیر خارجہ تارو کونو سے ہونے والی ملاقات میں کیا، وزیراعظم پاکستان نے جاپانی وزیر خارجہ کی پاکستان آمد پر شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کی عوام اور حکومت جاپان سے گہرا لگاؤ رکھتے ہیں اور جاپان کے ساتھ تمام شعبوں میں تعاون بڑھانے کے خواہاں ہیں.

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ پاکستان جاپان کے ساتھ معاشی اور سماجی تعلقات کو انتہائی اہمیت دیتا ہے، پاکستان کی سماجی اور اقتصادی ترقی میں جاپان کا کردار قابل تعریف رہا ہے اس لیے امید کرتے ہیں کہ جاپانی سرمایہ کار پاکستان میں معاشی مواقعوں سے مزید فائدہ اٹھائیں گے.

وزیرا عظم پاکستان کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کے خاتمے کے لیے پاکستانی فوج اور قوم نے بے مثال قربانیاں دی ہیں اور بھاری جانی و مالی نقصان اٹھانے کے باوجود قوم اپنی بہادر فوج کے ساتھ مل کر دہشت گردی کوجڑسے اکھاڑ پھینکنے کی کوششوں کو جاری رکھے ہوئے ہے.

وزیراعظم شاہد خاقان نے کہا کہ بھارت مذاکرات سے راہ فرار کے حربے اختیار کر رہا ہے، مقبوضہ کشمیرمیں انسانی حقوق کی خلاف وزریاں کرنے والا تشدد کا راستہ اختیارکر کے جنوبی ایشیا میں جنگی صورت حال پیدا کرنا چاہتا ہے جس سے امن کے قیام میں مدد نہیں ملے گی.


آرمی چیف سے جاپانی وزیرخارجہ کی اہم ملاقات، امن واستحکام کیلئے پاکستان کی کاوشوں کی تعریف


اس موقع پر جاپانی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کے خلاف پاکستان کا کردار قابل تعریف ہے جسے جاپان نہ صرف یہ کہ تسلیم کرتا ہے بلکہ معترف بھی ہے.

جاپانی وزیر خارجہ تاروکونو نے پاکستان کے ساتھ تعاون جاری رکھنے کے عزم کا اعادہ کرتے ہوئے کہا کہ دہشت گردی کے خاتمے کے لیے پاکستان کا کردار نہایت اہمیت کا حامل ہے جسے جاپانی حکومت اور جاپانی عوام قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں