The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر میں 17 کشمیریوں کی شہادت پر پاکستان دفتر خارجہ کی شدید مذمت

اسلام آباد: پاکستان دفتر خارجہ نے مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی فائرنگ سے 17 کشمیریوں کی شہادت پر شدید مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت کشمیریوں کی جدوجہد کو نہیں دبا سکتا۔

تفصیلات کے مطابق آج مقبوضہ کشمیر کے ضلع اسلام آباد اور شوپیاں میں غاضب بھارتی فورسز نے آپریشن کے دوران 17 کشمیری نوجوانوں کو فائرنگ کر کے شہید کردیا جس کے بعد پاکستان دفتر خارجہ کی جانب سے شدید مذمتی بیان سامنے آیا۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ بھارتی اپنے ہتھکنڈوں کے ذریعے کشمیریوں کی جدوجہد کو نہیں دبا سکتے، بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر کے علاقے شوپیاں اور اننت ناگ کے مختلف علاقوں میں فائرنگ کر کے 17 کشمیریوں کو شہید کیا۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ‘ 12 نوجوان شہید

دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ معصول کشمیریوں کو دبانے کے لیے پیلٹ گنز کا استعمال کیا جاتا ہے، مقبوضہ کشمیر کی مختلف وادیوں میں انٹرنیٹ سروس بھی معطل ہرنے کی اطلاعات سامنے آرہی ہیں، پاکستان کشمیریوں کے ساتھ ہمیشہ اظہار یکجہتی کرتا رہے گا۔

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ عالمی مرادری کشمیر میں بھارتی مظاہم کا نوٹس لے، مسئلہ کشمیر کشمیری عوام کی امنگوں کے مطابق حل ہونا چاہیے۔

کابل ملٹری اکیڈمی حملہ: پاکستان دفتر خارجہ کی شدید مذمت

خیال رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں نوجوانوں کی شہادت کے بعد بھارتی فورسز کے خلاف مظاہرے کیے گئے جس پر قابض بھارتی فورسز کی جانب سے آنسو گیس کی شیلنگ اور ربڑکی گولیاں بھی برسائی گئیں۔

دوسری جانب بھارتی پولیس نے دعویٰ کیا ہے کہ یہ نوجوان بھارتی فورسز سے جھڑپ کے دوران مارے گئے اور ان کا تعلق عسکریت پسند تنظیم سے تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں