The news is by your side.

Advertisement

ہاتھ دھونے کا عالمی دن‘ پاکستان نے بھارت کا ریکارڈ تو ڑدیا

کراچی: شہر قائد میں منعقد ہونے والی آگاہی ریلی میں ہاتھ دھونے کے عالمی دن پر پاکستان نے عالمی ریکارڈ بناتے ہوئے بھارت کا اعزازاپنے نام کرلیا۔

رواں ماہ 15 اکتوبر کو دنیا بھر میں ہاتھ دھونے کے فوائد سے آگاہی کا عالمی دن منایا گیا‘ ا س سال اس دن کا عنوان ’ ہاتھ دھونے کو عادت بنائیں‘ رکھا گیا تھا۔

1111

اس دن کی مناسبت سے بین الاقوامی کمپنی کی جانب کے زیر اہتمام ہاتھ دھونے کے عالمی دن کی مناسبت سے آگاہی ریلی کا انعقاد کیا گیا، ریلی میں 1636بچوں نے ایک ساتھ ہاتھ دھونے کی مہم میں شرکت کر کے انڈیا کے شہر مدھیا پردیش میں سال ۲۰۱۴ میں بنایا جانے والا ریکارڈ توڑد یا جس میں 1410 بچے شریک ہوئے تھے۔

کمپنی کے پاکستان میں تعینات سی ای او شاہ زیب محمود نے بتایا کہ ہر سال پاکستان میں 53 ہزار سے زائد بچے ڈائریا کا شکار ہو جاتے ہیں اور ہاتھ دھونے جیسی آسان عادت سے اس بیماری پرآسانی سے قابو پایا جا سکتا ہے۔

22222

اس موقع پر ریکارڈ کی تصدیق کے لئے گنیز ورلڈ ریکارڈ کے قوائد کے مطابق سات غیر جانبدار عینی شاہدین بھی موجود تھے جبکہ گنیز ورلڈ ریکارڈ کی جج سیدہ سباسی جیمکی نے اس موقع پرمذکورہ کمپنی کو کو گنیز ورلڈ ریکارڈ کا ٹائٹل جیتنے پر مبارکباد بھی پیش کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں