The news is by your side.

Advertisement

پاکستان ہتھیاروں کی دوڑ کے لیے بھی تیار ہے، ترجمان دفتر خارجہ

صدر ممنون حسین 9 جون کو چین کا دورہ کریں گے

اسلام آباد: دفترخارجہ کے ترجمان ڈاکٹر فیصل نے کہا کہ بھارت خطے کو ہتھیاروں کی دوڑ میں جھونک رہا ہے، پاکستان کو بھی اس دوڑ کے لیے تیار رہنا پڑے گا۔

ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر فیصل نے ہفتہ وار بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ صدر ممنون حسین 9 جون کو چین کا دورہ کریں گے، جہاں وہ شنگھائی تعاون تنظیم کے اٹھارویں اجلاس میں شریک ہوں گے۔

ترجمان کے مطابق شنگھائی تعاون تنظیم کے دو روزہ اجلاس میں دیگر رکن ممالک بھی شرکت کریں گے، خیال رہے یہ اجلاس چین کے ساحلی شہر چنگ ڈاؤ میں ایک دن بعد شروع ہورہا ہے۔

یہ 2017 میں قازقستان کے شنگھائی اجلاس میں پاکستان اور بھارت کو مستقل رکن کے طور پر قبول کرکے ایس سی او کی توسیع کے بعد پہلا اجلاس ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا کہ بھارتی فوج کی کنڑول لائن پر بلا اشتعال فائرنگ بدستور جاری ہے، ہم بھارتی فائرنگ اور گولہ باری کی مذمت کرتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ سری نگر میں بھارت نے انٹرنیٹ سروسز بھی بند کردی ہیں، کشمیر میں بھارتی فوج کے مظالم بھی جاری ہیں، انھوں نے حریت رہنماؤں کی گرفتاری اور نظر بندی کی بھی مذمت کی۔

جوہری ہتھیاروں کی دوڑسےتخفیف اسلحہ کی کوششوں کونقصان پہنچےگا‘ ملیحہ لودھی


دفتر خارجہ کے ترجمان نے کابل میں دہشت گردی کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ پاک فوج ہر طرح سے خطرات سے نمٹنے کے لیے تیار ہے، پاکستان معاملات پُر امن طور پر حل کرنے کا خواہاں ہے۔

ڈاکٹر فیصل نے چینی انجینیر کے بارے میں کہا کہ ان کی ہلاکت دل کا دورہ پڑنے سے ہوئی تھی، خیال رہے کہ تین دن قبل اسلام آباد میں چینی سفارت خانے سے ایک لاش برآمد ہوئی تھی، ابتدائی تحقیقات کے مطابق لاش 12 روزپرانی تھی، پولیس کا کہنا تھا کہ لاش چینی انجینیر کی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں