The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل 7: کھلاڑی کب بائیو سیکیور ببل میں داخل ہونگے؟

کراچی: پی ایس ایل سیزن 7 کو عالمی وبا کرونا سے بچانے کے لئے پاکستان کرکٹ بورڈ نے جو اصول وضوابط طے کئے تھے ان پر عملدرآمد شروع ہوگیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ایس ایل سیزن سیون کیلئے تمام ٹیموں کے کھلاڑی آج سے بائیو سیکیور ببل میں چلے جائیں گے، کھلاڑیوں کے بائیو سیکیور ببل میں جانے سے قبل ہوٹل کے تمام مقامات اور کمروں میں سینٹائزر اسپرے کردیا گیاہے۔

ملک کے دیگر شہروں سے کراچی آنے والے کھلاڑیوں کو مقامی ہوٹل میں داخل ہونے سے قبل انٹری گیٹ پر ایک ٹیم کھلاڑیوں کے بیگز کو سینیٹائز کرے گی۔

کراچی کنگز کے مقامی کھلاڑی اور کوچز بھی آج سے ببل کا حصہ ہوں گے، ٹیم اسلام آباد یونائیٹڈ کے کھلاڑی مختلف شہروں سے کراچی پہنچ رہے ہیں وہ بھی آج رات تک بائیو سیکیور ببل کا حصہ بن جائیں گے۔

لاہور قلندرز کی ٹیم آفیشلز اور مقامی کھلاڑی 2 بجے تک کراچی پہنچیں گے اور بائیو سیکیور ببل کا حصہ بنیں گے۔

پی سی بی کی جانب سے طے کردہ ایس او پیز کے تحت ہوٹل اسٹاف سمیت مینجمنٹ کے آفیشلز کو بھی بائیو سیکیور ببل میں رہنا ہوگا ۔

ذرائع کے مطابق لائزن آفیسر اس بات کو یقینی بنائے گا کہ ٹیموں کا ہوٹل میں ایک دوسرے سے سامنا نہ ہو جبکہ آرمی میڈیکل کور سے تعلق رکھنے والے بائیو ببل انٹیگریٹی منیجر معاملات کی نگرانی کریں گے۔

لاہور کے ہوٹل میں باقاعدہ رکاوٹیں کھڑی کر کے غیرمتعلقہ افراد کو روکا جائے گا اور سکواڈز کیلئے الگ لفٹ، ڈائننگ ایریاز مختص کئے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں